خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید حوزه علمیه فاطمیه کوت عبدالله

جلسه‌ هم اندیشی اساتید برجسته حوزه در مدرسه‌ فاطمیه (س) کوت عبدالله به منظور جذب با کیفیت و کمیت بالا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۵۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، با آغاز فرآیند ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران از بهمن ماه، به منظور جذب با کیفیت و کمیت بالا، جلسه‌ هم اندیشی اساتید برجسته حوزه در مدرسه‌ فاطمیه (س) کوت عبدالله، امروز برگزار شد؛ در این جلسه عضو هیات امنا، نماینده‌ اساتید، مشاور و مدیر و معاون آموزش حضور داشتند.

گفتنی است؛ در این نشست بنا شد که با تلاش اساتید، طلاب و مبلغین نسبت به معرفی هرچه بیشتر حوزه به جامعه اهتمام بیشتری صورت گیرد.

در ابتدای این جلسه خانم موسوی، مدیر حوزه فاطمیه (س) کوت عبدالله گفت: چشم انداز پنج ساله حوزه علمیه در تحقق اهداف ترسیم می‌شود و این چشم انداز ما را به سوی اصلی‌ترین تحقق هدف حوزه یعنی محوریت حوزه علمیه خواهران درمسائل زن و خانواده سوق می‌دهد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) کوت عبدالله ادامه داد: برای تحقق این اهداف حوزه علمیه باید سنگین‌ترین اقدامات را انجام دهد که با آموزش و ارتباطات گسترده و موثر بر جریانات فرهنگی و دیده شدن و شناخته شدنِ حوزه‌های علمیه به دست می‌آید.

خانم موسوی تأکید داشت: انتظار می‌رود، اساتید و طلاب، در دیده شدن و شناخته شدنِ حوزه، بیش از پیش فعالیت کرده و محوریتِ حوزه‌ها رو به افرادِ دین مدار بشناسانند، تا به یاری خدا امسال پذیرش با کیفیت و تعداد بالایی داشته باشیم.

در پایان جلسه، راهکار‌هایی از طرف اساتید و معاون آموزش، از جمله تشکیل جلساتی با امام جمعه، مسؤولین شهرستان، مصاحبه‌ی تلویزیونی، نصب بنر در چندین جای مهم شهرستان و... در همین راستا اشاره شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها