خبرهای داغ:
با حضور وزیر صمت صورت گرفت؛

کلنگ زنی، افتتاح و بهره برداری از طرح های صنعتی و بهداشتی در قزوین

با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صمت، طرح های صنعتی، بهداشتی در قزوین، کلنگ زنی، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۶۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

مامانی:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در راستای تحقق شعار سال جهش توليد و رونق اقتصادي با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ،جمالی پور استاندار قزوین، معاونان وزیر و نمایندگان مردم استان قزوین و مدیران اقتصادی، آيين کلنگ زنی آغاز عمليات اجرایی طرح صنعتي بهداشتي دكتر عبيدي مستقر در شهرک صنعتي كاسپين برگزار شد.

با افتتاح این واحد زمینه فعالیت انواع محصولات دارويي وبهداشتی و شوینده
با اشتغالزایی 270 نفر و با سرمایه گذاری 1700 میلیارد ریال فراهم شد که ويژگي بارز این واحد در حال حاضر 25 درصد سهم بازار ضد عفوني كننده و 25 درصد بازار خمير دندان را در كشور پوشش مي دهد و همچنين در خصوص مايعات ظرفشويي از برندهای كشور مي باشد و عمده ترين صادرات آن به كشورهاي همسايه صورت مي گيرد.
۹ اسفندماه ۱۳۹۹

همچنین خط تولید انبوه کامیونت جدید ایرانی صبح امروز با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی البرز استان قزوین به بهره برداری رسید.

کامیون شیلر هشت تن دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است. ۵۶.۳ درصد قطعات این خودرو داخلی سازی شده است.

مینی بوس پگاسوس که ۴۲ درصد قطعات آن داخلی سازی شده، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است.

شرکت بهمن دیزل در زمینه تولید انواع کامیونت ایسوزو، مینی بوس، وانت و کاربری سازی خودرو با سرمایه گذاری ثابت ۳۵ میلیارد ریال در شهر صنعتی البرز مشغول به تولید بوده و با ظرفیت تولید ۴۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه در سال برای ۵۷۳ نفر اشتغالزایی کرده است.

افتتاح طرح توسعه گیربکس ۶ سرعته شرکت صنعتی نیرو محرکه

رزم‌حسینی در ادامه سفر خود به استان قزوین، طرح توسعه گیربکس ۶ سرعته شرکت صنعتی نیرو محرکه را مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد.

این شرکت در زمینه تولید انواع گیربکس خودرو، قطعات گیربکس و جعبه دنده صنعتی با سرمایه گذاری ۴۸۰ میلیارد ریال و ۲ هزار و ۳۵۰ نفر اشتغال در شهر صنعتی البرز مشغول به فعالیت است.

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها