خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: کانون بسیج فرهنگیان شیروان، موفق به کسب مقام کشوری شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۸۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «علی ابراهیمیان» اظهارداشت: کانون بسیج فرهنگیان شهید مطهری در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در سال ۱۳۹۸، موفق به کسب مقام برتر در بین کانون های بسیج فرهنگیان کشور شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: چهارشنبه هفته گذشته با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاونین از آقای علوی راد مسئول بسیج فرهنگیان شیروان که در بین کانون های بسیج فرهنگیان کشور مفتخر به کسب عنوان موفق ترین کانون بسیج فرهنگیان در سطح بسیج در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج شده بود، تقدیر به عمل آمد.

 

ابراهیمیان عنوان کرد: این موفقیت مرهون تلاش ها و نقش عوامل انسانی موثر، به ویژه همکاران بسیج فرهنگیان است که از مجاهدت های بی وقفه و تلاش های خالصانه اعضای بسیج کانون فرهنگیان به ویڑه مسئول کانون تشکر و قدردانی می کنیم.

 

وی تصریح کرد: همچنین با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین و به همت بسیج فرهنگیان، کانون فرهنگی و تربیتی سمیه با اهدای شاخه گل از کارکنان مرد اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر تقدیر به عمل آمد.

 

به گفته ابراهیمیان اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها