خبرهای داغ:
دبیر کانون هلال احمر روستای جورقان خبر داد

توزیع ۲ هزار بسته غذایی هر دو ماه یک‌بار در رزمایش کمک مومنانه جورقان

همدان- دبیر کانون هلال احمر روستای جورقان با اشاره به رزمایش کمک مومنانه گفت: با شروع بیماری کرونا به کمک خیرین به صورت دو ماه یک بار برای کمک به محرومین و نیازمندان شهر جورقان ۲ هزار بسته غذایی توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۳۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
توزیع ۲ هزار بسته غذایی هر دو ماه یک‌بار در رزمایش کمک مومنانه جورقانعلی شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه هلال احمر بستر مناسبی برای کمک به هم‌نوعان است، اظهار داشت: هلال احمر قدمگاه مردانی خدایی است که خدمت به خلق را سرلوحه کارشان قرار دادند.

وی با بیان اینکه بر خود می‌بالم که عضو این مجموعه هستم و لباس هلال، لباس عشق به تن دارم، افزود: بنده از سال ۱۳۹۴ وارد جمعیت هلال احمر شده و به عنوان دبیر کانون روستایی جورقان منتخب شدم.

دبیر کانون هلال احمر روستای جورقان افزود: هلال احمر بستری شد تا بتوانم به شهروندان خود خدمت کنم و بتوانم در جامعه فرد موثری واقع شوم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف گفت: از جمله اقدامات خدمتگزارانه اجرای طرح ویزیت رایگان پزشک عمومی، مامایی، دندانپزشک، چشم پزشک و برقرای ایستگاه سلامت فشار خون و تست قند خون در نماز جمعه و اماکن عمومی و همچنین معرفی افراد به مطب پزشکان متخصص قبل از ایام کرونا با هدف کمک به محرومین و افراد نیازمند بود که قادر به پرداخت هزینه برای ویزیت نبودند.

شهبازی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط خانه هلال جورقان از برگزاری کارگاه مختلف از جمله پیشگیری از اعتیاد، حجاب و عفاف و برگزاری دوره‌های عکاسی و فیلمبرداری با هدف ایجاد خبرگزاری برای کانون روستایی نام برد.

وی با اشاره به رزمایش کمک مومنانه گفت: با شروع بیماری کرونا به کمک خیرین به صورت دو ماه یک بار برای کمک به محرومین و نیازمندان شهر جورقان ۲ هزار بسته غذایی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان توزیع شده است.

دبیر کانون هلال احمر روستای جورقان با بیان اینکه با ایجاد کارگاه جهادی تولید ماسک ۱۵ هزار ماسک تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شهر جورقان توزیع شده است، گفت: از دیگر اقدامات خانه هلال جورقان به کمک خیرین تهیه دارو و پرداخت کمک هزینه درمان به افراد نیازمند در طول سال است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی و ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی برای محرومین در کانون روستایی با هدف در اختیار گذاشتن اقلام و تجهیزات پزشکی در اختیار محرومین به صورت امانی است، افزود: یک باب مدرسه ۶ کلاسه مازاد از آموزش وپرورش برای کانون روستایی جورقان در اختیار گرفته‌ایم.

شهبازی از دیگر طرح‌های اجرا شده به اجرای طرح قرار مهربانی، برنامه‌های مناسبتی، برنامه درختکاری، طرح ناظران سلامت، آمران سلامت، مشارکت در طرح سردار حاج قاسم سلیمانی و راه‌اندازی اکیپ از جوانان فعال برای گندزدایی و ضد عفونی سطح شهر اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات