خبرهای داغ:

از مقام پدرانه امام جمعه شهر نجف آباد تجلیل به عمل آمد

به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، از نقش پدرانه حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهرستان ، در تعلیم و هدایت بسیجیان و نیز حضور مهربانانه در بین آنها به عنوان پدر معنوی شهرستان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۷۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، از نقش پدرانه حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهرستان ، در تعلیم و هدایت بسیجیان و نیز حضور مهربانانه در بین آنها به عنوان پدر معنوی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای جلسه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد، به ارزش ذاتی علم  و همینطور متعلم از پرتو علم اشاره کردند.حجت الاسلام احمدی در ادامه گفت: یکی از ویژگی های شهرستان نجف آباد وجود سه حوزه علمیه برادر و هفت حوزه علمیه خواهر است که ارتباط مستمر و وثیق آنها با پایگاه های بسیج محلات می تواند رشد معنویت و اخلاق را در بین بسیجیان رقم بزند که در بخش خواهران شاهد این تعامل و همکاری هستیم.

وی در ادامه گفت: حضور امام جمعه شهر نجف آباد که عالم و فقیه مهذبی هستند در بسیج و حمایت علمی و معنوی ایشان از حلقه های صالحین و سرگروه ها و مربیان هم در بعد علمی و هم در بعد معنوی حلقه های صالحین را تقویت می کند

در این جلسه که با اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام حسناتی در سپاه ناحیه مقاومت بسیج همراه بود، ایشان به حق و حقوق فرزندان و والدین نسبت به یکدیگر اشاره کردند.امام جمعه شهرنجف آباد،  با اشاره به به حکمت نهج البلاغه حق پدر را بر فرزند اطاعت از او در تمام امور الا در معصیت خدای سبحان دانستند و توصیه کردند حق معلم و پدر همسر را نیز باید مانند پدر خود پاسداشت.

حجت الاسلام حسناتی در قسمت دیگراز صحبت هایشان گفتند: حضرت زینب کبری سلام الله علیها دارای چند ویژگی مهم بودند که علم و توحید و صبر در برابر ناملایمات و مصائب از جمله آن است. این ویژگی نیاز امروز ما نیز برای اداره زندگی و گذشتن از مشکلات است.

ارسال نظرات