همایش علما، معتمدین و سران طوایف در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۹۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ضمن خیر مقدم گفت: دشمنان با استفاده از نام و کلمه بلوچ سعی داشتند تحرکات تروریستانه زیادی در استان ایجاد کنند که با هوشیاری مردم استان این توطئه‌ها خنثی شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در این همایش که با حضور علما، معتمدین و سران طوایف که در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد گفت: در پی اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی نسبت به پرونده الحاقی دشمنان با برنامه ریزی‌های گسترده سعی داشتند از روش‌های گوناگونی به انقلاب ضربه وارد کنند.

وی اقدامات از قبل تعیین شده را جهت ضربه زدن به وحدت و امنیت رایکی از از نقشه‌های دشمن جهت برهم زدن امنیت در استان عنوان کرد و گفت: دشمنان از دوناحیه یکی ناحیه مرزی و دیگری ناحیه فضای مجازی سعی کردند حملات گسترده‌ای به مردم استان وارد کنند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و عوامل امنیتی این نقشه دشمنان نقش بر اب شد.

همچنین در این نشست جمعی از معتمدین و ریش سفیدان و همچنین ائمه‌های اهل سنت و تشیع طی بیاینه‌ای همه اقدامات دشمن را جهت بر هم زدن وحدت و امنیت در استان محکوم کردند.
ارسال نظرات