خبرهای داغ:

مردم مسئولان شهری شاهرود را در مسیر توسعه همراهی کنند

شاهرود_ شهرداری شاهرود گفت:‍ ‍ پروژه‌های عمرانی، چابک سازی سیستم شهرداری و اقدامات رفاهی در دستور کار شهرداری شاهرود است.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۴۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
مردم مسئولان شهری شاهرود را در مسیر توسعه همراهی کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا حاجی محمد علی با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی، چابک سازی سیستم شهرداری و اقدامات رفاهی در راستای آسایش شهروندان از جمله هدف‌های اصلی خود معرفی کرده است، گفت: اجرای پروژه‌های یکی از مسیر‌های رسیدن به هدف توسعه شهر شاهرود بوده است و با وجود مشکلاتی از جمله کمبود اعتبار پروژه‌ها در حال پیشرفت هستند. وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه‌های در دست اجرا در شاهرود تقاطع غیر هم سطح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت:این پروژه می‌تواند علاوه برتوسعه عمران شهری چهره شاهرود را نیز دگرگون کند.
وی ضمن بیان این مطلب که بزرگترین پروژه‌های در دست اجرا در شاهرود علاوه بر تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی، اجرای پل شاهوار، طبیعت، ساخت المان میدان الغدیر، پروژه زیست محیطی باغ راه و... است، افزود: شهرداری با تمام توان در حال توسعه زیر ساخت‌های شهر است که در این مسیر از شهروندان می‌خواهیم شهرداری را همراهی کنند. شهردار شاهرود با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای ارتقاء فرهنگ شهروندی تاکید کرد و ابراز داشت: یکی از مشکلات شهر شاهرود عدم پرداخت به موقع عوارض شهری است به همین دلیل از مردم می‌خواهیم در زمان مشخص عوارض را بپردازند تا بتوانیم پروژه‌های شهری را با سرعت بالاتری اجرا کنیم.
حاجی محمد علی در ادامه، اظهار داشت: اقدامات فراوانی در شهر شاهرود در حال انجام است و به زودی شهر شاهد توسعه عمران شهری خواهد بود و سعی داریم با استفاده از پتانسیل تاریخی شاهرود شهر را پویا و به یکی از مقاصد اصلی گردشگری تبدیل کنیم. شایان ذکر است، گردشگری می‌تواند در کنار خلق ثروت برای مردم، شهر را نیز توسعه دهد و در این راستا اقداماتی در راستای احیای بافت تاریخی و بنا‌های تاریخی شهر شاهرود در دستور کار قرار گرفته است.
نشاط اجتماعی حق همه شهروندان است
حاجی محمد علی با اشاره به مبحث نشاط اجتماعی افزود: این عبارت تنها به معنای شادمانی و بی غمی نیست، نشاط اجتماعی تعابیر عمیق تری دارد، فعال و پویا بودن یک جامعه و خلاق و پرتلاش بودن شهروندان از مصادیق نشاط اجتماعی است.
وی ضمن بیان این مطلب که جامعه غمگین و در سکون هرگز نمی‌تواند به پیشرفت برسد، ابراز داشت:قطعاً تنها با ایجاد عزت‌نفس و رضایت است که می‌توان جامعه را به تکاپو واداشت و در مسیر توسعه انداخت و همه این‌ها تنها با برنامه‌ریزی برای افزایش نشاط اجتماعی میسر می‌شود. شهردار شاهرود با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی برای داشتن جامعه‌ای پویا و شهری توسعه‌یافته از مهم‌ترین وظایف مسئولان است، اظهار داشت: نشاط اجتماعی بزرگ‌ترین سهم را در بهبود روابط مختلف در زندگی افراد و پیشرفت و توسعه یک شهر ایفا می‌کند.
شایان ذکر است: رضایت از زندگی، دین‌داری، عزت‌نفس و ارتباط اجتماعی بیشترین تأثیر را در ایجاد نشاط اجتماعی دارند و برای تقویت نشاط جامعه باید موجبات رضایتمندی از زندگی برای شهروندان ایجاد شده تا ارتباطات اجتماعی افزایش یابد و عزت نفس افراد بالا رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها