با حضور فرمانده سپاه ثارالله صورت گرفت:

افتتاح 4 طرح محرومیت زدایی در فهرج

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله  در سفر یکروزه  به فهرج ۴ طرح محرومیت زدایی با اعتبار ۲ میلیارد و دویست هفتاد و سه میلیون تومان افتتاح کرد
کد خبر: ۹۳۲۴۹۴۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله  در سفر یکروزه  به فهرج ۴ طرح محرومیت زدایی با اعتبار ۲ میلیارد و دویست هفتاد و سه میلیون تومان افتتاح کرد

فرمانده سپاه ثارالله در این آیین اظهار کرد: خدا را شاکریم در سال ۱۳۹۹ به فرمان حضرت آقا از نیمه شعبان کارهای بزرگ و ارزشمندی در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: شهرستان فهرج در حوزه کمک مومنانه و حرکت های جهادی پیشتاز است که طی آن شاهد مشارکت مردم در کنار مسئولان برای برطرف کردن نیازها هستیم.

معروفی افزود: افتتاح طرح آبرسانی از جمله این پروژه هاست که طی آن به همت گروه های جهادی و خیرین و صرف هزینه ۳۰۰ میلیون تومان  ۵۰ خانوار شامل ۲۰۰ نفر در روستای سکهور بخش نگین کویر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه امسال در شهرستان فهرج ۳۵ خانه محرومین ساخته شده است اضافه کرد: امروز نیز به همت گروه های جهادی و بنیاد مستضعفان شاهد افتتاح ۸ واحد خانه محرومین با اعتبار ۲۰۸ میلیون تومان بودیم.

وی با اشاره به ساخت ۳ باب مسجد در سه روستای فهرج گفت: این ۳ باب مسجد نیز با هزینه ۷۰۵ میلیون تومان و به همت گروه های جهادی، خیرین، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی سپاه احداث شده اند.

معروفی همچنین از احداث ۳ پایگاه مقاومت به عنوان دیگر پروژه های افتتاح شده روز جاری نام برد و اضافه کرد: برای هر واحد از پایگاه های ساخته شده هزینه ای بالغ بر ۷۷ میلیون تومان صرف شده است.

فرمانده سپاه ثارالله در ادامه به اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج های جوان اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد جهیزیه با مشارکت خانواده ها و سپاه تهیه شده که طی آن ۱۶ قلم کالا به ارزش ۲۹ میلیون و پانصد هزار تومان به زوجین جوان اهدا شد.

وی با اشاره به آغاز هشتمین مرحله توزیع کمک های مومنانه در فهرج گفت: در این مرحله ۱۰۰۰ بسته معیشتی با ارزش واحد ۳۷۰ هزار تومان بین خانواده های شناسایی شده توزیع می شوند.

معروفی تاکید کرد: سپاه مردم عزیز را در تمام عرصه ها تنها نمی گذارد و امروز وحدت را برای حل مشکلات کشور اولویت اول و جدی نظام می دانیم.

فرمانده سپاه ثارالله همچنین خواستار مشارکت مردم مناطق شرق و جنوب در پروژه ها شد و تصریح کرد: اگر مشارکت مردم را داشته باشیم یک سوم هزینه ها کمتر و باعث می شود سرعت، دقت و حجم کار بالا برود.

وی گفت:   انسجام درون شهرستان فهرج  باید حفظ و تقویت بشود تا به مردم عزیز خدمت بهتری صورت بگیرد.

سردار معروفی ضمن  قدردانی از حضور خیرین در پروزه های محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ اولویت های مشخص شده ای داریم که با حضور خیرین به دنبال جهشی بزرگ در حوزه خدمت رسانی بی منت برای مردم عزیز هستیم.

 

ارسال نظرات