آقازاده گفت: امروز خدمت صادقانه به مردم و داشتن روحیه جهادی برای پیگیری مشکلات مردم باید اولویت مهم مسئولین باشد و همه خدمت‌رسانی به مردم را یک فرصت ارزشمند بدانند و از آن به‌خوبی استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۷۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در آیین افتتاح ساختمان شهرداری و ایستگاه آتش نشانی ساروق گفت: شهر ساروق دیار مردان و زنان بزرگی است که در تاریخ افتخارات بزرگی آفریده اند و خدمات بسیار گسترده ای انجام داده اند و ساروق به دلیل وجود شخصیت قرآنی بسیار برجسته کربلایی کاظم ساروقی از نظر فرهنگی جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد.

آقازاده اظهار کرد: امروز از جهات مختلف نیاز است توجه به شهر ساروق بیش از گذشته باشد چراکه توجه به ساروق توجه به فرهنگ استان است و همه باید با همه توان برای اعتلای شهر ساروق که اعتلای فرهنگی استان تلاش داشته باشند.

وی ادامه داد: آن چیزی که بیشتر باید به آن توجه شود تأمین نیازهای اصلی مردم در حوزه کشاورزی و دام داری است چراکه کشاورزان این منطقه بخشی از نیازهای اصلی استان را تأمین می‌کنند و نیاز است در این خصوص توجه ویژه‌تری باشد.

استاندار مرکزی بیان کرد: ائمه جمعه و جماعت در همه شهرستان‌ها نماد عینی وحدت هستند و وحدت امروز نیاز اصلی جامعه محسوب می‌شود و همه باید با انسجام و هم‌افزایی برای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب تلاش داشته باشیم.

وی ادامه داد: امام زادگان ۷۲ تن ساروق پس از سال‌ها پیگیری امروز به وضعیت بسیار مطلوبی دست پیداکرده و تلاش‌ها باید تا تکمیل شدن نهایی آن با قوت ادامه دار باشد.

استاندار مرکزی  گفت: در طی یک سال گذشته ۱ میلیارد تومان برای تکمیل امام‌زاده ۷۲ تن ساروق هزینه شده که بعد از تعطیلات نوروز عملیات بازسازی گنبدهای امام‌زاده شروع می‌شود و باید تلاش کنیم تا خردادماه گنبدها تکمیل شوند.

وی بیان کرد: مسئولین به‌عنوان خدمت گذاران مردم تا آخرین لحظه مسئولیت باید خادم مردم باشند و در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

آقازاده اظهار کرد: دولت دوازدهم با بدترین شرایط اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه بزرگ‌ترین خدمات را به مردم ارائه کرده و این‌ها همه خدمات نظام اسلامی به مردم می‌باشند و دولت افتخار می‌کند که خادم مردم است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: امروز خدمت صادقانه به مردم و داشتن روحیه جهادی برای پیگیری مشکلات مردم باید اولویت مهم مسئولین باشد و همه خدمت‌رسانی به مردم را یک فرصت ارزشمند بدانند و از آن به‌خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات