خبرهای داغ:
خمینی شهر
امام جمعه خمینی شهر در جمع پاسداران ناحیه خمینی شهر:
آیت الله سید موسوی گفت: نافرمانی از حکم ولی فقیه بزرگترین معصیت است؛ ولی فقیه می فرماید سند2030 سند استعماری است، چرا برخی گوش نمی دهند و حتی برای آن بودجه قرار می دهند و چرا نافرمانی از ولایت می کنند؟؟
کد خبر: ۹۳۲۴۹۹۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ امام جمعه خمینی شهر آیت الله سید محمد موسوی در جمع پاسداران سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: بر اساس آیه 146 سوره آل عمران"وَكَأَيِّنْ مِنْ نَبِيٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّيُّونَ كَثِيرٌ فَمَا وَهَنُوا لِمَا أَصَابَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَمَا ضَعُفُوا وَمَا اسْتَكَانُوا ۗ وَاللَّهُ يُحِبُّ الصَّابِرِينَ" پاسداران و مجاهدان در راه خدا سه ویژگی دارند و باید داشته باشند؛ اول اینکه خداجو بودن و برای خدا قیام کردن دوم: رهبر الهی داشتن و تبعیت از ولی فقیه و سوم: صبر و استقاومت و اهل مقاومت بودن

وی افزود: یک سپاهی و مجاهد در راه خدا  و کسی که می خواهد مدافع انقلاب باشد هیچ موقع احساس ضعف و سستی نمی کند و چراغ سبز به دشمن نشان نمی دهد.

موسوی گفت: یک مجاهد در راه خدا ترس به خود راه نمی دهد، از دشمن هراس ندارد و مرعوب دشمن نمی شود و همیشه ارتباطش با خدا وصل است و اهل مناجات است.

امام جمعه خمینی شهر افزود: بیایید و بر اساس این |آیه شریفه خودمان را محک بزنیم که قر؟آن بهترین معیار برای محک زدن می باشد.

آیت الله موسوی تبیین کرد: ربیون کسانی هستند که در سحر با خدا ارتباط دارند و نماز شب می خوانند و فریب دنیا را نمی خورند و برای ملاقات با خدا لحظه شماری می کنند.

موسوی خاطر نشان کرد: ربیون ولایتمداری دارند و اهل تبعیت از ولایت هستند و اعتقاد دارند که ولی فقیه بر تمام ارکان و جزئیات کشور ولایت دارد.

وی هشدار داد: نافرمانی از حکم ولی فقیه بزرگترین معصیت است؛ ولی فقیه می فرماید سند2030 سند استعماری است، چرا برخی گوش نمی دهند و حتی برای آن بودجه قرار می دهند و چرا نافرمانی از ولایت می کنند؟؟

آیت الله سیدمحمد موسوی تأکید کرد: خطرناک ترین نیروی نفوذی دشمن روشنفکران غرب زده هستند؛ همان هایی که شیخ فض الله نوری را به دار کشیدند.

وی در ادامه گفت: باید ربیون یعنی انسان های خداجوی ولایتمدار و اهل مقاومت وارد عرصه انتخابات شوند؛ پرچم را باید دست کسی داد که اهل بصیرت و صبر باشد.

موسوی در پایان گفت: حضرت علی فرمودند که 2 گروه پشت من را شکستند؛ یکی نخبگان باسواد و باهوش اما بی دین و دیگری جاهلان احمق ساده لوح؛ کسانی که دنبال لیبرال دموکراسی غربی هستند با سپاه دشمن هستند و امروز این دو گروه در برابر سربازان انقلابی علوی قرار گرفته اند.

در پایان برنامه از طرف سپاه خمینی شهر از نقش پدرانه امام جمعه در شهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدیه نفیس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار