خبرهای داغ:
با حضور مسئول امر به معروف سپاه قم برگزار شد

نخستین همایش آمران به معروف پردیسان

اولین همایش آمران به معروف پردیسان به همت معاونت اجتماعی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و با شعار آمران به معروف، زمینه سازان ظهور منجی با حضور مسئول امر به معروف سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۰۶۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،اولین همایش آمران به معروف پردیسان به همت معاونت اجتماعی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) و با شعار آمران به معروف، زمینه سازان ظهور منجی با حضور حجت الاسلام منتظری مسئول امر به معروف سپاه استان قم و حجت الاسلام ابراهیم پور متخصص حوزه عفاف و حجاب در سالن ۹ دی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار گردید.

 در ابتدای این مراسم حجت الاسلام جوشقانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن خیر مقدم، به بیان مقدمه‌ای در رابطه با مبحث امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و عنوان کرد: اولین اصل مهم هر کدام از شهدای ما تکلیف شناسی بوده است که این موضوع با اعتقاد به کار جهادی و تلاش و پشت کار میسر می‌شود.

وی در ادامه افزود: کسی که میخواهد امر به معروف کند و باور به وظیفه دارد ساکن نیست و آرام نمیگیرد که نمونه بارز این نکته در دوران ما، حاج قاسم بود.

حجت الاسلام ابراهیم زاده نیز پس از بیان احکام و اصول امر به معروف و همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: اگر فضای جامعه برای گناهکار، فضای آرام و بی‌تفاوت نباشد گناهکار به کارش ادامه نخواهد داد.

وی ادامه داد: نقص کار ما زیاد تذکر ندادن است که با تبلیغ و توجیه و استدلال باید این مشکل را حل کنیم.

در پایان مراسم از ۴ نفر از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار گردید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات