رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلیجان:

کاشت درخت به یاد شهید در منزل خانواده شهدا دلیجان

سید ابوالفضل نصرالهی گفت: کاشت درخت به یاد شهدا در منزل خانواده شهدا و همچنین در محوطه هلال احمر از جمله برنامه‌های منابع طبیعی شهرستان دلیجان در روز درختکاری است.
کد خبر: ۹۳۲۵۱۳۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛سید ابوالفضل نصرالهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلیجان درنشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبیین برنامه‌های هفته منابع طبیعی در این شهرستان گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در مدارس دلیجان نهال کاشته می‌شود.

سید ابوالفضل نصرالهی افزود: در همین راستا کاشت درخت در محوطه دبستان نجمه از برنامه‌های روز درختکاری در دلیجان خواهد بود.

او اضافه کرد: همچنین کاشت درخت به یاد شهدا در منزل خانواده شهید و کاشت درخت در محوطه هلال احمر از جمله برنامه‌های منابع طبیعی شهرستان دلیجان در روز درختکاری است.

گفتنی است در تقویم رسمی کشور ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه هرسال به نام هفته منابع طبیعی و نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند روز درختکاری نامگذاری شده است.

در روز ۱۵ اسفند در مکان‌های تعیین شده نهال رایگان توزیع می‌شود و مردم و مسئولان با حضور در پارک ها، جنگل‌ها و دیگر نقاط به کاشت نهال می‌پردازند و با این رسم نیکو به استقبال سال نو و بهار طبیعت می‌روند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات