مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله با بیان اینکه التزام عملی به ولایت از مهمترین شاخصه رفتار شهدا است تاکید کرد: اگر می خواهیم به طور ثابت قدم در مسیر شهدا گام برداریم همواره باید گوش و چشممان به ولایت باشد و در این مسیر با سرعت و سبقت گام برداریم.
کد خبر: ۹۳۲۵۱۳۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله در مراسم گرامیداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید والامقام و تازه تفحص شده «جعفر نوروزی» گفت: شهدا همچون ستاره های پرفروغ در تاریخ می درخشند و به اقتدار ایران اسلامی و عزت ملت ایران می افزایند.

وی با بیان اینکه بازخوانی خاطرات و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا برای جوانان بسیار ضروری و منشا خیرات و برکات زیادی است، افزود: التزام عملی به ولایت از مهمترین شاخصه رفتار شهدا است و اگر می خواهیم به طور ثابت قدم در مسیر شهدا گام برداریم همواره باید گوش و چشممان به ولایت باشد و در این مسیر با سرعت گام برداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله، انقلاب اسلامی را در امتداد نهضت عاشورا و مکتب امام حسین(ع) دانست و گفت: مرحله بعدی این نهضت تشکیل حکومت مهدوی(عج) است که با روی کار آمدن حکومت حضرت مهدی(عج) نهضت امام حسین(ع) در عاشورا تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل به دنبال بستر سازی حکومت مهدوی(عج) بود، افزود: بستر سازی حکومت مهدوی(عج) به دست جوانان و مجاهدت های رزمندگان اسلام محقق می شود و شهدا به عنوان مجاهدان فی سبیل الله به دنبال تشکیل حکومت مهدوی(عج) بودند و امروز باید راه شهدا با قوت ادامه پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله  تاکید کرد: برگزاری مراسمات گرامیداشت شهدا ادامه مسیر شهدا است و می تواند پیام شهدا و سیره آنها را به نسل جوان منتقل کند و لذا باید به برگزاری یادواره های شهدا اهمیت دهیم.

وی عنوان کرد: تشییع پیکر مطهر شهید والامقام جعفر نوروزی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) موجب احیای فرهنگ فاطمی(س) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد و همزمانی تشییع پیکر مطهر این شهید با شهادت حضرت زهرا(س) و تقارن چهلمین روز از خاکسپاری شهید با ایام ‌شهادت حضرت زینب(س) اتفاقی نیست و حاوی پیام ها و نکات فراوانی است.

حجت الاسلام عبدی بیان کرد: امروز گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مستضعفین از مهمترین پیام شهدا است که همه باید به آن توجه داشته باشیم و خود را همواره در این مسیر بدانیم.

وی تصریح کرد: شهدا به عنوان مردان واقعی میدان های سخت جایگاه و مقام والایی در نزد خداوند متعال دارند چراکه با ایستادگی و مقاومتی که بر روی ارزش های اسلامی داشتند تمام راهبردهای دشمنان را شکست دادند و امروز که دشمنان با تمامی توان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به میدان آمدند باید با تاسی از سیره شهدا به درستی نقش آفرینی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله  با اشاره به اینکه عقب نشینی در برابر دشمنان و تسلیم دشمنان شدن خلاف سیره و راه شهدا است افزود: نباید مغلوب شگردهای دشمنان شویم چراکه دشمن، دشمنی می کند ولی ممکن است راه و روش ها تفاوت داشته باشد.

حجت الاسلام عبدی گفت: امروز همه مسئولین باید خود را خادم ملت بدانند و مردم از نگاه آنها ولی نعمت باشند چراکه مردم جایگاه ویژه ای در انقلاب اسلامی دارند و در طول این ۴۲ سال با حضور خود در صحنه همواره توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران در صحنه ها دشمن را دچار سردرگمی و خطای محاسباتی کرده و باید قدر حضور و بصیرت ملت را به خوبی دانست که البته اینها به برکت تفکر انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله  یاد آور شد: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و این را بدانند ملت به آنها افتخار می کنند و خون شهید در انقلاب اسلامی همواره اقتدار آفرین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات