مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالمهدی(عج):

امیدآفرینی و مطالبه‌گری باید از سوی رسانه‌ها تقویت شود

زنجان - مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امید آفرینی، مطالبه گری و انتشار اخبار امید بخش از سوی رسانه‌های استان باید تقویت شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۱۵۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ رضا جمالی در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه استان زنجان که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی زنجان "سایت علامه" برگزار شد، با بیان اینکه مطالبه گری‌ها باید در چهارچوب قانون باشد، افزود: بسیج رسانه با هدف ایجاد اتحاد، انسجام و ارتقای سطح همدلی و همکاری هرچه بیشتر بین رسانه‌ها تشکیل شده و تاکنون نیز در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.
 
امیدآفرینی و مطالبه‌گری باید از سوی رسانه‌ها تقویت شود

وی اظهار داشت: بسیج رسانه با توجه به اهمیت بالایی که دارد در واقع یکی از اقشار تخصصی مجموعه بسیج است و انتظار دارد رسانه‌ها برای موفقیت در کار‌ها و دستیابی هرچه بهتر به اهداف در کنار یکدیگر قرار گرفته و ضمیر "من" را به "ما"، تبدیل کنند.

جمالی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه برای رسانه‌های فعال در سطح جامعه به مثابه نخ تسبیح است به نقش مهم رسانه‌ها در رضایت مندی و مطالبه گری مردم اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید دست در دست هم در ۲ محور اصلی و اساسی "امیدآفرینی و مطالبه گری" تلاش کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ارتقا کمی و کیفی اهداف و برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف رسانه‌ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: اختلاف نظر و سلیقه در حقیقت چاشنی کار بوده و در پیشرفت و شکوفایی بسیار موثر است، اما در این میان باید روی مشترکات بولد کرد و برای رسیدن به اهداف، همسو و هماهنگ کار و تلاش کرد.

جمالی افزود: نشریه‌ها باید دلسوز جامعه و مردم باشند و در راستای آگاهی بخشی به افراد که به عنوان بزرگترین مشترکات رسانه‌ها محسوب می‌شود، گام برداشته و این مهم را تقویت کنند.
ارسال نظرات