خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین

واکسن کرونا فقط در پایگاه های معین تزریق می شود

حبیبی گفت: واکسن فقط در پایگاه هایی که تعیین شده تزریق خواهد شد و در هر شهرستان یک پایگاه برای این امر در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۰۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در نشست هماهنگی واکسیناسیون کرونا استان بیان کرد: بر اساس جمع بندی جامع و کامل
در ۳روز گذشته به واسطه تلاش و اقدام و اهتمام کادر درمان و همراهی مردم یک مورد فوتی ثبت شده و اگر مردم پای کار باشند می توانیم بیماری کرونا را کنترل کنیم.

وی گفت: نظارت ها سخت است در حالی که بیش از ۹۵ درصد بازار به موقع تعطیل می شود و تردد ها باید بصورت جدی کنترل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: واکسن در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی روند کنترل را تسریع می کند. سند پایش واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت صورت گرفته
و توصیه بر رعایت دستورالعمل ها در کنار واکسیناسیون داریم.

حبیبی عنوان کرد: واکسن به تناسب نزدیکی افراد به کرونا و اولویت بندی های مدنظر وزارت بهداشت توزیع شده و در فاز اول تزریق واکسن هستیم و اولویت اول کادر درمان هستند.

وی افزود: میزان واکسن هایی که اختصاص به استان دارد در آینده بیشتر خواهد شد. واکسن فقط در پایگاه هایی که تعیین شده تزریق خواهد شد و در هر شهرستان یک پایگاه برای این امر در نظر گرفته شده است.

حبیبی با اشاره به برخی مشاغل و اقشار جهت اولویت بندی تزریق واکسن کرونا اضافه کرد: سالمندان و غسال ها باید در اولویت قرار بگیرند. همچنین فعالان طرح شهید سلیمانی هم در این اولویت بندی باید لحاظ شود.

حبیبی گفت: تزریق واکسن کرونا یک کار ارزشمند است که همه مردم منتظر این روز بودند و این طرح با تلاش مسوولان امر و با قوت و قدرت این کار انجام می شود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها