هشت طرح سرمایه گذاری در کارگروه زیربنایی استان به تصویب رسید

در کارگروه زیربنایی استان مرکزی ۱۲طرح سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت که نهایت پس از انجام بررسی ها و استعلام های قانونی ۸ طرح به تصویب کارگروه رسید.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۴۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در نشست کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان مرکزی با اشاره به دستور کار جلسه گفت: در  این کارگروه‌ طرح جامع شهر غرق آباد، فرمهین و خنداب با موافقت فرمانداران شهرستان ها و با سایر اعضا به مدت دو سال تمدید شد.

وی با اشاره به شاخصه های کارگروه برای  تصویب طرح جامع شهرها بیان کرد: در تصویب طرح جامع شهرها نباید تنها مقوله جمعیت را در نظر گرفت و بحث تحقق کاربری ها و میزان تحقق طرح ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد و لذا با توجه به اینکه در این سه شهرستان افق اجرای طرح ها در یک بازه زمانی ۱۰ ساله ترسیم شده بود هنوز به سیاست های مد نظر فاصله دارند و لذا طرح جامع شهر غرق آباد، فرمهین و خنداب به مدت دو سال تمدید شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در خصوص سایر طرح های مصوب در کارگروه گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های گردشگری، حمل و نقل، کشاورزی، خدماتی در سطح استان بود که چهار طرح‌ نیاز به بررسی‌های کارشناسی داشتند اما هشت طرح مورد تایید قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه از کارگروه برخی پرونده ها مربوط به تبصره چهار قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و همچنین طرح های کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و تعیین تکلیف شدند.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات