برگزاری جلسات هم اندیشی در راستای رشد و شکوفایی نظام اداری است

جلسات هم اندیشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل سیستان و بلوچستان با مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در زاهدان برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۲۵۲۵۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل سیستان و بلوچستان در جلسات هم اندیشی با مدیران ادارات کل کمیته امداد، بهزیستی، اتباع خارجه، بر تقویت پایگاههای بسیج ادارات کل و استفاده از ظرفیت بسیج شهرستانهای استان تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی تحول سلامت اداری و میزهای خدمت را مهم عنوان کرد و گفت:کسی که در بسیج سازماندهی میشود باید کارش دلی باشد، یعنی همان روحیه، فرهنگ، و منشی که در بسیج مورد انتظار است و در بیانات فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد باید سرمشق بسیج کارمندان باشد.

وی بر تشویق بسیجیانی که در راستای اهداف سازمانی تلاش مضاعفی دارند تاکید کرد و افزود: پایگاه بسیج باید در کنار مدیر باشد تا ماموریتهای محوله با کیفیت بهتری انجام شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل با اشاره به تهدیدهای دشمن برای ایجاد نارضایتی بین مردم گفت: برنامه داریم در سال آینده میزهای خدمت بیشتری را در ادارات کل برگزار کنیم تا منجر به رفع مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در نهایت باعث افزایش رضایتمندی مردم شود.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی با بیان اینکه کار ما در بسیج سیاسی نیست، گفت:‌ در این مسیر تلاش می‌کنیم تا با ارتباط با مدیران کل، برگزاری جلسات هم اندیشی و ایجاد ارتباط‌های دو سویه، برای رشد و شکوفایی نظام اداری گام برداریم.

گفتنی است، در این جلسات، مدیران کل ضمن حمایت از فعالیتهای پایگاههای بسیج برهمکاری با بسیج در راستای خدمت صادقانه و بی منت به مردم تاکیدکردند.
ارسال نظرات