سردار سلامی در پانزدهمین جشنواره پاسداران اهل قلم:

کسانی که در حوزه رویش اندیشه و تفکر در سپاه فعالیت می کنند مروجان تفکر انقلابی اند

پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم ب حضور فرمانده سپاه، جمعی از فرماندهان و مسئولین و برگزیدگان حوزه کتاب سپاه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۸۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم به منظورتقدیر و پاسداشت تلاشگران عرصه کتاب سپاه با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس و جمعی از فرماندهان و مسئولین و برگزیدگان حوزه کتاب سپاه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

سردار سلامی فرماندهی کل سپاه پاسداران در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره پاسداران اهل قلم اظهار داشت: این پاسداران هم عالمند هم باهنر و باید اینگونه باشند. نگاشت این تجربیات و نظریه ها و انعکاس آن به نسل های آینده مهم است و کسانی که در حوزه رویش اندیشه و تفکر در سپاه فعالیت می کنند مروجان تفکر انقلابی اند.

سردار قاانی فرمانده سپاه قدس نیز از رسالت نویسندگان در پاسداری از انقلاب و ترویج و تبیین روحیه انقلابی گفت و افزود: هر سطری که اینها می نویسند باید پشتوانه ای از این انقلاب ارزشمند شود که همه دنیا را تحت تاثیر قرار داده است و الحمدلله این انقلاب با اقتدار در حال حرکت رو به جلو است.

 همچنین سردار آسودی دبیر جشنواره پاسداران اهل قلم در خصوص روند برگزاری این جشنواره تشریح کرد: بیش از ۴ هزار نفر از پاسداران اهل قلم در پانزده رشته پژوهشی، خاطره، زندگینامه شهداء، داستان و رمان، شعر، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، سیاسی، امنیتی، دفاعی، پزشکی، پیراپزشکی و فنی و مهندسی در عرصه عمق بخشی فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان نقش آفرینی کردند.

 وی افزود: در پانزده جشنواره اخیر ۶ هزار و ۶۹۹ پاسدار اهل قلم، ۹ هزار و ۴۹۳ عنوان کتاب به دبیرخانه ارسال کردند که از مجموع این کتاب‌ها ۵۶۲ عنوان کتاب در پانزده رشته حائز رتبه‌های اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.

سردار آسوری درباره آثار جشنواره پانزدهم نیز خاطرنشان کرد: ۱۹۳ پاسدار اهل قلم، ۳۳۹ عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که بعد از داوری سه ماهه ۷۳ داور برجسته، ۵۱ عنوان کتاب حائز رتبه‌های اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.

وی افزود: در بخش ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ۸ عنوان کتاب دریافت کردیم که سه عنوان کتاب به نام‌های شاخصه‌های مکتب سلیمانی، پرواز بغداد بهشت و آرزوی گل سرخ شایسته تقدیر شناخته شدند.

پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم به منظور تقدیر و پاسداشت تلاشگران عرصه کتاب سپاه با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار قاانی فرمانده سپاه قدس و جمعی از فرماندهان و مسئولین و برگزیدگان حوزه کتاب سپاه در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد./ انتهای پیام

خبرنگار: ف. خانی

 

ارسال نظرات