خبرهای داغ:
بمناسبت میلاد امام علی (ع) گروه جهادی سه شنبه های مهدوی و پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) و حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم(ص)سپاه شیروان دو پدر سرپرست خانوار بجنوردی را آزاد کرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۳۳۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول گروه جهادی گفت:با توجه به فعالیت گروه جهادی سه شنبه های مهدوی علاوه بر امور  ساخت و تعمیر منزل محرومین در زمینه های فرهنگی و امور خیرانه نیز فعالیت دارد .

وی ادامه داد:گروه جهادی با کمک بسیجیان شیروان و خیرین محترم ضمن شناسایی دو پدر زندانی و سرپرست خانوار که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می بردند با هماهنگی اداره کل زندانیان استان خراسان شمالی و مساعدت آنها با شاکیان پرونده رایزنی شد و ضمن پرداخت بدهی این عزیزان زمینه آزادی این دو نفر فراهم شد.

وی افزود:گروه جهادی سه شنبه های مهدوی با توجه به شعار سال در زمینه های اقتصادی نیز فعالیت هایی از قبیل راه اندازی کارگاه های کوچک خانگی و کمک به افراد مستعد هم در زمینه آموزش و هم در زمینه راه اندازی کسب و کارها نیز فعالیت دارد و باتوجه به اینکه بسیاری از اعضای این گروه از بدنه سپاه و بسیج شیروان میباشند در زمینه کمک های مومنانه نیز همکاری دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها