خبرهای داغ:
جلسه بصیرتی با حضور کارکنان ناحیه تیران و کرون در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۴۰۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون،استاد معلمی کارشناس سیاسی در جمع کارکنان سپاه شهرستان تیران و کرون و بسیجیان فرهنگی شهرستان گفتند:بعد از جنگ جهانی دوم جهان دوقطبی شد تا اینکه شوروی از هم فروپاشید بعد دوباره جهان دو قطبی شده ایران و امریکا در این سالها درگیری بین ایران و امریکا زیاد شده است از جنگ نیابتی جنگ اقتصادی و فرهنگی و ...

استاد معلمی تصریح کردند:الان ابرقدرت دیگر یعنی امریکا در حال فروپاشی است ومسیرش در حال فروپاشی رفتن است و این افول بعد از وقایع وال استریت شروع شد وامریکا نماد سرمایه داری در حال فروپاشی است و اگر امریکا فروپاشی کرد ترکش ان نیز به اروپا می رسد والان کشورهای جهان به دنبال اقتصادهای قوی از جمله چین هستند وسندراهبردی با چین می بندند وایران نیز به دنبال بستن سندراهبردی با چین هست.

ایشان با اشاره به اینکه بدانیم الان جایگاه ما کجاست باید به دوتفکر مراجعه کنیم یکی تفکر ما می توانیم(رهبری) و تفکر دیگر ما نمی توانیم ومنتظر ترامپ و بایدن باشیم افزودند:در این 42 سال انقلاب انجایی که تفکر ما می توانیم حاکم بود ما موفق بودیم از موشکی و هوافضا و ماهواره گرفته تا پزشکی و تولید واکسن کرونا که ما الان جزء4 کشور تولید کننده واکسن کرونا هستیم.اما جایی که تفکر ما نمی توانیم حاکم شد ما عقب افتادیم مثل اقتصاد ومعیشت مردم پس یک گره ای هست و سئوال انجاست.

وی گفت:ما پنجمین کشور ثروتمند جهان هستیم ولی چرا وضع اقتصادی و معیشتی مردم اینگونه است دلیل ان خوب مدیریت نکردن منابع و نیروی انسانی است الان حدود 30 درصد مشکلات ما مربوط به تحریم است و 70 درصد ان داخلی است ناکارامدی و بی مدیریتی هاست.

ایشان در پایان گفت:مشکل اصلی ما الان قوه مجریه است که باید شخصی سرکار اید که امتحان خود را پس داده باشد و دارای تفکر ما می توانیم باشد.

ارسال نظرات