مدیر سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه سلمان:
مدیر سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه سلمان گفت: رسالت اصلی سپاه و بسیج گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جامعه به ویژه نیازمندان است.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۱۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
سرهنگ پاسدار موسی اربابی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان گفت: رسالت اصلی سپاه و بسیج گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جامعه به ویژه نیازمندان است.
 
مدیر سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه سلمان افزود: از آنجایی که خط قرمز سپاه و بسیج و مدیران انقلابی تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در جامعه می‌باشد و حضرت آقا فرمودند، در شرایط امروزی باید با نیازمندان مواسات و همدلی داشته باشیم، در شرایط بد اقتصادی امروز که مردم استان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بر خود رسالت دانسته در راستای مقابله با آن اقدامات موثری  و ارزنده ای را اجرا کنیم.
 
وی بیان کرد: در راستای ریشه کنی این ویروس منحوس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه سلمان اقدامات موثری اجرا کرده است که مهمترین این اقدامات توزیع بیش از ۷۷۵ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در شهرستان‌های زابل، هیرمند، نیکشهر بوده است.
 
این مسئول تصریح کرد: همچنین بیش از ۴۷۳۴  غذای گرم از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در شهرستان‌های زابل هیرمند، سراوان و ایرانشهر طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.
 
اربابی در پایان اظهار داشت: در راستای رونق بخشیدن به سفره نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا ۸۹۰ بسته معیشتی در شهرستان‌های هیرمند، سراوان، چابهار، زاهدان، خاش توزیع شده است.
 
گفتنی است همچنین در راستای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا بیش از ۳۰۰ عدد ماسک و محلول ضدعفونی دست به صورت رایگان در سطح استان توزیع شده است.
ارسال نظرات