ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۱۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, نماینده ولی فقیه در استان در حاشیه بهره‌برداری این ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران از پیشرفت‌های بانوان در حوزه‌های علمیه بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: بانوان نیمی از جمعت کشور را تشکیل می‌دهند و نقش زیادی در تربیت و تعلیم دارند که باید زمینه پیشرفت‌های آنها فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: قبل از انقلاب اسلامی حتی یک مرکز حوزه علمیه خواهر در سطح کشور نبود، ولی به همت انقلاب اسلامی هم اکنون ۷۴۰ طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه مشغول هستند.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد در این آیین عنوان کرد: ساختمان مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از سال ۹۵ کلنگ زنی و شروع شد و در سه طبقه با ۸۵۰ متر زیربنا و اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احداث شد.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم افتخاری بیان کرد: همزمان مهد کودک و مرکز سرایداری بی‌بی حکیمه گچساران به بهره‌برداری می‌رسد و کلنگ ساختمان کمک آموزشی مدرسه علمیه فاطمیه یاسوج با اعتبار ۵ میلیارد توامان به زمین زده شد .
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات