فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه با استفاده از هنر می‌توان فرهنگ‌های خوب را در جامعه ترویج داد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت با کمک زبان هنر ضروری است.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۳۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره  فرهنگی، هنری دانشجویی ققنوس با بیان اینکه هنر تعاریف مختلف دارد، اظهار داشت: اما امروز هنر به ابزار تبدیل شده ‌و در اختیار سیاست استکبار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بخشی از هنر، زیبا‌یی‌ شناسی است‌، افزود: هنر هم می‌تواند در احقاق حقوق مردم کمک کند و همچنین به ابزار تسلط و سلطه تبدیل شود.

فرمانده سپاه استان البرز با عنوان اینکه هنر یک حادثه و یا یک حرکت را ماندگار می‌کند، بیان کرد: در طول تاریخ شاهد این هستیم که هر حادثه ای که هنرمندان به آن پرداختند تاثیرگزاری آن در جامعه چندین برابر شده است.

سردار مولایی با بیان اینکه کشورهای مختلف امروز با خلق آثار هنری بدنبال ترویج فرهنگ‌های مختلف در جامعه هستند ، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی افراد خیالی مانند زورو، بت من و مرد عنکبوتی را به وجود آوردند و شاهد آن هستیم که چگونه هنر سبب گسترش رفتارهای خوب این افراد خیالی در دنیا شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون ما مردان و زنان بزرگی را داشته ایم که ایثارگری هایشان نه خیالی بلکه واقعی بودند ، خاطرنشان کرد: باید برای زنده نگه داشتن راه این شهدا و آزادگان با زبان هنر آنها را به جامعه معرفی کنیم.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: آثار هنری سبب انتقال فرهنگ‌های نیکو و تمدنی که در جامعه وجود دارد به نسل آینده نیز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها