مسئول شبکه توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج استان بوشهر؛

برگزاری دوره آنلاین آموزش جامع تولید اپلیکیشن در استان بوشهر

علی لریان گفت:درحال حاظر بخش شتاب سازمان فضای مجازی سراج استان بوشهر در حال برگزاری دوره ای است که در این دوره شرکت کنندگان بدون دانش برنامه نویسی میتوانند اپلیکیشن مورد نظر خودشان را تولید و منتشر کنند.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۵۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۱

برگزاری دوره آنلاین آموزش جامع تولید اپلیکیشن در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ علی لریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان این‌که امروزه میزان استفاده از اپلیکیشن و بازی در خانواده‌های ایرانی به شدت افزایش یافته است گفت: خیلی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در کشور در حال استفاده هستند از نظر محتوایی کاملا با فرهنگ ما مغایر و متضاد هستند به همین خاطر در دوره‌های آموزشی طرح شتاب نحوه ساخت اپلیکیشن و بازی همراه با محتوای غنی که در کشور داریم مطابق با فرهنگ بومی و سبک زندگی ایرانی اسلامی به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

مسئول شبکه توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج استان بوشهر گفت: درحال حاضر بخش شتاب سازمان فضای مجازی سراج استان بوشهر در حال برگزاری دوره ای است که در این دوره شرکت کنندگان بدون دانش برنامه نویسی میتوانند اپلیکیشن مورد نظر خودشان را تولید و منتشر کنند. سر فصل های دوره شامل ایده پردازی ساخت اپلیکیشن،آموزش طراحی رابط کاربری و کار با سامانه اپ ساز خوشه می باشد.

وی افزود: این دوره از ۵ اسفندماه شروع و تا ۱۵ اسفند ماه ادامه دارد علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره به سایت shetab.info مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۰۸۵۳۴۱۷ در پیام رسان واتس اپ ارتباط بگیرند.در انتهای دوره به سه محصول برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

علی لریان در پایان افزود: این دوره به همت شبکه توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج استان بوشهر و با همکاری بسیج دانشجویی استان بوشهر و اتحادیه های انجمن‌ اسلامی دانش آموزان استان بوشهر و سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار