خبرهای داغ:
جلسه حلقه شهیده دانش آشتیانی پایگاه طوبی با موضوع بررسی عوامل طلاق و راه‌های جلوگیری از آن با حضور خانم طبیبیان در پایگاه بسیج طوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۵۷۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم طبیبیان در ابتدای جلسه طلاق را امری مبغوض در پیشگاه الهی دانست و آن را از سخت‌ترین اتفاق‌های زندگی برشمرد.

وی در ادامه افزود: طلاق نیز از نظر اجتماعی عواقب بسیار سنگینی دارد، ولی متاسفانه به شدت در حال افزایش است که یکی از دلایل آن عدم آگاهی و ناکافی بودن مهارت‌های لازم برای زندگی فردی و مشترک می‌باشد؛ از این رو لازم است تا زوجین قبل و در ابتدای زندگی تحت حمایت‌های مشاوره‌ای قرار گیرند تا حد زیادی از این اختلاف و مشکلات ریشه کن شود.

خانم طبیبیان تصریح کرد: همانطور که در بحث پزشکی پیشگیری از درمان بهتر است در مورد بقای زندگی مشترک نیز صادق و در کاهش آمار طلاق موثر خواهد بود. بیان و نشان دادن تبعات و عواقب طلاق به افراد درگیر این موضوع هم می‌تواند از دیگر علت‌های کاهش انگیزه آن‌ها باشد.

خانم هاشمی فرمانده پایگاه نیز هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی با تبعات طلاق و بیان مهارت‌های لازم برای پایداری زندگی زناشویی دانست و گفت: این جلسات ادامه دار بوده و هر جلسه به بیان یک مهارت و تمرین آن پرداخته می‌شود.
 

انتهای پیام/سلیمانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها