خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آبادان از برگزاری جلسه توجیهی مقابله با ویروس کرونا با حضور شیوخ عشایر آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۰۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان، با توجه به همه گیری ویروس کرونا در خوزستان بویژه در شهرستان آبادان ، بنا به دستور ویژه فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) سردار شاهوارپور، جلسه ای تحت عنوان قرارگاه پدافند زیستی سردار شهید آغاجری با حضور سران عشایر ، شیوخ و همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

در آغاز برنامه دکتر یلالی معاون دانشگاه علوم پزشکی، بصورت تخصصی به شرح بیماری کرونا برای شیوخ عشایر پرداخت.

در ادامه سرگرد هجریان ضمن عرض خوش آمدگویی افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان، بزرگان طوایف باید خود احساس مسئولیت کرده و از تجمعات بیش از حد در مراسمات خودداری کنند.

جانشین فرمانده سپاه آبادان افزود: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی در تجمعات باعث جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری منحوس خواهد شدد و این موارد را بزرگان طوایف باید گوشزد کنند.

در ادامه برنامه مقرر گردید یکی از شیوخ طوایف به نمایندگی از سایر شیوخ در ستاد کرونا عضو باشد و در تصمیم گیری ها بتواند نظر بدهد.

در ادامه بیانیه ای شش بندی صادر شد. که در این شش بند تاکید بر مقابله با ویروس کرونا داشته و از تجمعات جلوگیری بعمل آید.

در ادامه قرار شد هر کدام‌ از شیوخ در بین طایفه خود یک ستاد کرونا تشکیل بدهند و از نفرات خود عشیره که صاحب تخصص پرستاری و پزشکی هستند، استفاده شود و مردم عشیره خود را توجیح کنند تا در اجتماعات و فاتحه خوانی ها شرکت نکنند و شیخ عشیره رئیس ستاد کرونا عشیره خودباشد.

در ادامه برنامه رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر سلمان زاده از شیوخ و سران عشایر آبادان خواست جهت مقابله با کرونا با کادر درمان همکاری کنند و گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس در کنار هم توانستیم دشمن بعثی را به زانو درآوردیم این بار نیز شیوخ و سران عشایر در مقابله با کرونا ما را یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها