مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع)، دیدگاه غربگرایانه و عدم استفاده از ظرفیت های درونی را از آسیب های فراروی نظام دانست.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۲۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در آئین تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه استان چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد ماه رجب به عید بزرگ بعثت پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: مسئله بعثت از بزرگ ترین رویدادهای تاریخ بشریت است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به روند شروع بعثت و ایمان آوردن حضرت علی علیه السلام و اهلبیت پیامبر به دین مبین اسلام، افزود: اولین ایمان آورندگان و شهادت دهندگان به رسالت پیامبر اسلام، شخصیت های استثنایی و طراز اول بشریت هستند که همه ویژگی های انسان کامل را دارند.

وی 27 رجب و روز بعثت پیامبر اسلام را از مهم ترین مناسبت های سال و تاریخ بشریت دانست و گفت: برخی از بزرگان معتقد هستند که  قرآن کریم در 27 رجب بر پیامبر اسلام نازل شده است.

این مقام مسئول در ادامه به اهمیت شجره طیبه بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: به تعبیر حضرت امام(ره)، اگر تفکر دلنواز بسیج بر کشوری حاکم باشد، آن کشور از طمع دشمنان مصونیت دارد و محفوظ است.

وی تصریح کرد: هرجا تفکر و اندیشه بسیج حضور نداشته باشد، درست نقطه نفوذ دشمن آنجاست و نقطه آسیب نظام هم آنجاست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، با تأکید بر داشتن شایستگی برای قرار گرفتن ذیل پرچم لااله الا الله ، تفکر و اندیشه بسیجی را از جمله شایستگی های ضروری برای همگان در کشور دانست.

وی، به بحث انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: بحث انتخابات مربوط به مدیریت آینده نظام و کشور است و مدیریتی است که مردم متولی انتخاب آن هستند و فرآیند مدیریت در نظام اسلامی را مردم تعیین می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، دیدگاه غربگرایانه در کشور و عدم اعتقاد به استفاده از ظرفیت های درونی را از آسیب های فراروی نظام در آینده دانست و گفت: دیدگاه انقلابی و فرهنگ دفاع مقدس توانست بحران های متعدد از جمله سیل و زلزله و ... را حل نماید و این دیدگاه انقلابی و دفاع مقدسی می تواند بسیاری از مشکلات از جمله؛ مشکلات اقتصادی را هم حل کند.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار مجید فرج زاده،  سرهنگ پاسدار حمید یزدانی بعنوان مسئول جدید بسیج ادارات استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

ارسال نظرات