خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز

مشکلات جامعه با تقدم مصالح مردم و انقلاب بر منافع شخصی و گروهی برطرف می شود

سرهنگ طاهرخانی گفت: تقدم مصالح مردم و انقلاب بر منافع و سلیقه شخصی، گروهی و سازمان‌یافته بدون تردید موجب حل بخش قابل توجهی از مشکلات امروز جامعه می‌شود. 
کد خبر: ۹۳۲۵۶۲۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی در جمع اعضای شورای شهر شریفیه بیان کرد: اگر مسئولان مختلف کشور و سایر دستگاه ها، تقدم مصالح مردم و انقلاب را بر مواضع، منافع و سلیقه شخصی، گروهی و سازمانی مد نظر قرار دهند، بدون تردید بخش قابل توجهی از مشکلات امروز جامعه و گره‌های ایجاد شده در زندگی مردم گشوده می‌شود. 

وی با بیان اینکه وجود ایثار و فداکاری در رفتار وتصمیم گیری مسئولان زمینه برای حل مشکلات جامعه را فراهم می‌کند افزود: با پایان دادن به لجبازی و خودتحریمی و سنگ اندازی و تخریب یکدیگر، زمینه برای حل مشکلات جامعه فراهم شود و در این شرایط یک مقاومت عقلانی در برابر یکجانبه گرایی و بد عهدی‌های بیگانگان نیز با حمایت مردم و وحدت جامعه همراه می شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با تاکید بر این که احترام به قانون نشانه تمدن، مدنیت و عمل به دستورات دینی بوده که برای اصلاح و صلاح شهرستان ضروری است، اظهار کرد: به قانون احترام بگذارید چون مردم از تبعیض و عدم وحدت رویه قانون تحت عناوینی مانند پارتی بازی ناراحت هستند.

وی در پایان تنها راه نجات کشور را فعالیت جهادی شبانه روزی با اخلاص جهت خدمت صادقانه به مردم دانست به رسم یادبود لوح تقدیر و کاشی منقش به چهره شهید سلیمانی که مصداق بارز خدمت صادقانه و خالصانه بود را به اعضای شورای شهر هدیه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار