خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی گفت: احصاء مشکلات و چالش ها در سطح استان، ارائه راهکار برای حل مشکلات و مهمترین اقدام مجمع بسیج، مطالبه‌گری در اجرای راهکارها به منظور حل مشکلات و چالش‌ها وظیفه کلان در مجمع بسیج است.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۲۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ سیدمهدی حسینی در جلسه مجمع بسیح شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب بیان کرد: در ۴۲ سال انقلاب اسلامی، دستاوردهای بزرگی از جمله مردم سالاری دینی، حضور و نقش‌آفرینی زنان در جامعه، حوزه پزشکی و سلامت، استقلال، آزادی و سایر حوزه‌های مختلف داشته‌ است.

وی گفت: مجمع بسیجیان شامل گروه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی، حقوقی، قضایی و امنیتی، آموزش تحقیقات و فناوری، مدیریت و حکمرانی، رسانه و فضای مجازی می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه تاکستان اظهار کرد: جهت حل مشکلات مردم نیاز به یک حلقه میانی و مردمی است که مجمع بسیجیان شهرستان تاکستان با تکیه بر همین ظرفیت بسیج و مردمی اقدامات مهمی انجام داده است.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: احصاء مشکلات و چالش ها در سطح استان، ارائه راهکار برای حل مشکلات و مهمترین اقدام مجمع بسیج، مطالبه‌گری در اجرای راهکارها به منظور حل مشکلات و چالش‌ها وظیفه کلان در مجمع بسیج است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها