زاهدان-مراسم یادواره شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهداء و ایثارگران تعاون روستائی با رعایت دستور العمل‌های بهداشت با همت حوزه صاصح الزمان(عج) بسیج ادارات کل در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۳۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم یادواره شهدای کارمند و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن جلسات تعاون روستایی استان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل استان سیستان و بلوچستان  در این یادواره با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: آسایش و امنیت امروز ما نتیجه خون‌های شهداست که در این راه هدیه شده است.

سرهنگ پاسدارحسن نکویی یکی ازدلایل ترس و وحشت دشمن را وجود مردم انقلابی و اعتقاد ویژه آنان به فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: با پیشرفت‌های کشور در صنایع دفاعی و موشکی، دشمن جرات حمله به ما را ندارد.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس و ترور‌های ناجوانمردانه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم، امروز هم در حال جنگ اقتصادی هستیم و دشمن معیشت مردم را هدف گرفته و با برنامه ریزی مشکلاتی را ایجاد کرده است، اما به اهدافش نخواهد رسید.

حجت السلام ولمسلمین سجادی هم در این مراسم با اشاره به اینکه تا دنیا ادامه داشته باشد، مجاهدت و شهادت و ایثار در مکتب اسلام ادامه دارد افزود: کسانی که دراین را رفتند برای رضای خدابوده و غیر از اخلاص چیز دیگری نبوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز ما از جامعه ایثارگران و شهدا یاد می‌گیریم که باید ولایت مداری و اطاعت پذیری از امام زمان خود و ایثار و شهادت را سرلوحه کار و زندگی  خودمان قراردهیم.

گفتنی است، در این یادواره که مسئول نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی استان، مدیرکل سازمان تعاون روستایی، و جمعی از روحانیون؛ بسیجیان، مدیران ستادی، مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره امور ایثارگران و فرمانده قرارگاه جهادی حیدریون استان حضور داشتند، از خانواده شهدا و ایثارگران با هدای لوح سپاس قدردانی شد.
ارسال نظرات