مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

مشکلات کشور ناشی از نبود مدیریت اجرایی درست است نه کمبود تجهیزات

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر وجود مشکلات معیشتی  و اقتصادی گفت: ما مشکل کمبود امکانات و تجهیزات نداریم، ولی با نبود مدیریت اجرایی درست در کشور مواجه هستیم.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۴۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در همایش بصیرت و میثاق با ولایت که در مصلی المهدی بابلسر و با حضور روحانیون برگزار شد، با اشاره به نعمت ولایت، گفت:الحمدالله در امتی قرار گرفته ایم که امت رسول الله (ص) و شیعه امیرالمومنین علی (علیه السلام)  خوانده می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری به حدیثی از امام رضا (علیه السلام) اشاره و افزود: خدا به واسطه ائمه معصومین (علیه السلام) رحمت خود را بر مردم نازل می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با تصریح بر اینکه بیش از ۴۲ سال است که دشمنان برعلیه یک تفکر انقلابی و شیعی  همه امکانات خود را به میدان آورده اند، اضافه کرد:  ساعاتی نبوده است که توطئه دشمنان و حمله آن‌ها برعلیه انقلاب نبوده باشد، و اتاق‌های فکر آن‌ها بر علیه انقلاب برنامه ریزی و کار نکرده باشند.
 

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب با ابزار‌های نظامی و رسانه‌ای در طول این ۴۲ سال مشغول است، خاطرنشان کرد:باید نسبت به دشمن شناخت کاملی داشت و بررسی کرد که دشمن امروز در چه وضعیتی قرار دارد.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: ما میدانیم که آمریکا در مقابل جریان انقلابی و جمهوری اسلامی قرار گرفته است. آمریکایی ها در سال ۱۹۹۷ تیم ۶۰  نفره‌ای را برای بررسی قانون امنیت ملی آمریکا مامورکردند که دستاورد‌های این قانون را اعلام کنند؛ که در طی سه سال این تیم به این نتیجه رسید که وضعیت جهان و آمریکا چه بوده است، پیش بینی قرن حاضر و آمریکا و اینکه آمریکا بایدچه کار‌هایی انجام دهد؛ که خلاصه نتیجه آنان این بوده است اگر بتوانیم تا سال ۲۰۲۵ از مشکلات عبور کنیم می‌توانیم بر جهان مسلط شویم واگر نتوانستیم فروپاشی آمریکا شکل می‌گیرد.
 
حجت الاسلام تسخیری اضافه کرد: تیم آمریکایی گفته است اگر آمریکا نتواند قلب جهان که خاورمیانه است، تصرف کند  آن دهکده جهانی شکل نخواهد گرفت.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در همین رابطه به  عادی سازی روابط برخی کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود:اکثریت ملت‌های منطقه با این عادی سازی مخالف هستند و میدانند این روابط با هدف تسلط بر منابع و انرژی است لذا با این وجود باز هم آمریکایی‌ها نتوانستد به اهداف خود در منطقه برسند.
 
 
حجت الاسلام تسخیری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کشور هم پرداخت و با تصریح بر وجود مشکلات معیشتی  و اقتصادی گفت: ما مشکل کمبود امکانات و تجهیزات نداریم، ولی با نبود مدیریت اجرایی درست در کشور مواجه هستیم.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که به اذعان کارشناسان ۳۰ درصد مشکلات کشور به تحریم و فشار‌های اقتصادی غرب مربوط می‌شود، تاکید کرد: بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت مدیران بی کفایت است.
 
به گفته حجت الاسلام تسخیری اگر ثروت‌ها و قدرت‌ها در دست عده‌ای خاص که  وابستگی فکری به غرب دارند، نبود، کشور دچار مشکلات اقتصادی نمی‌شد.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در همین رابطه ادامه داد: افراد خسته و ناکارآمد و ضعیف وکسانی که با توسل؛ قدرت‌های کلان را به دست گرفته اند، و آشنایتی با مسئولیت خود ندارند، کشور را دچار مشکلات کردند؛ لذا به عهده گرفتن مسئولیت نیاز به تخصص و تعهد دارد.
 
حجت الاسلام تسخیری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتی که در کشور است، اما ایران اسلامی به اعتراف دوست و دشمن امروز به عنوان قدرت منطقه‌ای در دنیا شناخته شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها