خبرهای داغ:
به همت بسیج فرهنگیان ناحیه دو آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد؛
آئین تجلیل از معلمان تلاشگر در قالب پویش لبخند رضایت، در ایام کرونایی به همت بسیج فرهنگیان ناحیه دو آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۵۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین تجلیل از معلمان تلاشگر در قالب پویش لبخند رضایت، در ایام کرونایی به همت بسیج فرهنگیان ناحیه دو آموزش و پرورش استان قزوین با حضور محمدرضا رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)، حجت‌الاسلام ذکائی سرمربی حلقه های صالحین سپاه ناحیه امام حسن (ع)، مافی معاون پرورشی و تربیت بدنی، مرادی و رضایی مسئولین بسیج فرهنگیان برادران و خواهران ناحیه و جمعی از کارشناسان و معلمان تلاشگر ناحیه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی ناحیه برگزار شد.

محمدرضا رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در این جلسه ضمن تبریک هفته امور تربیتی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از بنیانگذاران امور تربیتی را گرامی داشت.

رسولی در ادامه از تلاش حوزه پرورشی و بسیج فرهنگیان در برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی و پرورشی تقدیر کرد و افزود: باید با تمام قوا برای تربیت دانش آموزان تمام ساحتی تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها