سردار اکبری از آغاز مرحله دوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۷۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در جلسه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که باحضور اعضای ستاد در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد، گفت: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از لحظه ای که همه ناامید از مقابله با کرونا شده بودند، با حضور بسیج و سپاه و پای کار آمدن دستگاه های دیگر شروع شد و روند شیوع این ویروس منحوس را کنترل کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، بیش از 100هزار میلیارد تومان صرفه جویی برای کشور به همراه داشت و تاکنون به اذعان مسئولین موفقیت این طرح بیش از 80درصد بوده است.

سردار اکبری، با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته کرونا تحت عنوان ویروس انگلیسی در کشور گفت: استان ما هم در محاصره این ویروس جهش یافته قرار گرفته و باید در خصوص مهار آن دقت بیشتری شود.

وی، خاطرنشان کرد: با توجه به ایام پایانی سال ضرورت دارد از برگزاری اجتماعات و مراسم های جشن عروسی یا عزاداری به هر نحوی جلوگیری شود تا از شیوع ویروس جهش یافته کرونا جلوگیری گردد.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: همه مسئولان و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی باید هرگونه کارشکنی و کوتاهی در زمینه مقابله با کرونا را اطلاع رسانی کنند.

سردار اکبری افزود: از امروز به مدت 14روز مرحله دوم طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرایی می شود و در سطح کشور بیش از یک میلیون و یکصدهزار تست کرونا اخذ خواهد شد.

وی، گفت: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا پیشگیری و قطع زنجیره انتقال آن است و اقشار مختلف بسیج در هر صنفی که هستند باید آماده مقابله با این ویروس منحوس باشند .

سردار اکبری، با بیان اینکه کودکان و نوجوانان و جوانان نیز از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا مصون نیستند، اظهار کرد: شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری بویژه شهرستان های هم مرز با استان های آلوده باید بیشتر بحث قرنطینه و تردد خودروهای غیربومی را رصد و کنترل کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: 250 هزار بسیجی در سطح کشور برای اجرای طرح شهید سلیمانی درنظر گرفته شده اند و عزیزانی که تمایل به هکاری در این طرح دارند می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و فراگیری آموزش های لازم به یاری کادر بهداشت و درمان بشتابند.

در این جلسه گزارشی از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در استان چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

ارسال نظرات