فرماندار پیشوا با اشاره به الزام دستگاه های این شهرستان به همکاری همه جانبه در تامین نیازمندی های انتخابات گفت: انتخابات محل آزمون و خطا نیست.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۴۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج, حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست هماهنگی و پشتیبانی انتخابات اظهار داشت: در حال حاضر با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بستر لازم برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در پیشوا فراهم است.

وی افزود: یکی از ارکان مهم ستاد انتخابات، کمیته پشتیبانی است که مسئولیت تمهید و تامین امکانات مورد نیاز از حیث نیروی انسانی، لوازم و تجهیزات، وسیله نقلیه و ... را با همکاری دستگاه‌ها بر عهده دارد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: ضمن ضرورت تامین نیازمندی‌ها به بهترین وجه ممکن، رعایت صرفه‌جویی در تمامی فرایند و مراحل انتخابات مدنظر است.

وی گفت: با توجه به توانایی مجموعه‌های اداری و دانشگاهی شهرستان پیشوا در تامین امکانات مورد نیاز، باید همکاری‌های لازم به عمل آید تا انتخابات بدون کوچکترین چالشی در این زمینه برگزار شود.

عباسی بیان کرد: انتخابات بسیار حساس، دقیق و حساب شده است و محل آزمون و خطا نیست و بر همین اساس دست‌اندرکاران باید کارها را به ‌صورت مستمر، منظم و با احساس مسئولیت پیش ببرند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری مردم و در فضای امن همراه با نشاط و آرامش برگزار و در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق‌الناس رعایت شود.

 

ارسال نظرات