خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان:
سرهنگ حسینی با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: معجزه ای که طرح شهید سلیمانی در کنترل و‌ کاهش روند رو به افزایش کرونا داشت ستودنی است.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۷۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ سیدمهدی حسینی فرمانده سپاه ناحیه تاکستان در مراسم تجلیل از فرهنگیان شهرستان تاکستان با اشاره به موضوع تقوا بیان کرد: خداوند با علم بیکران و آگاهی که نسبت به همه امور دارد با قاطعیت می فرماید ای بشر تقوا پیشه کن تا قدرت تشخیص درست از غلط به تو عطا شود. در واقع خداوند، راه به دست آوردن بصیرت را تقوا، معرفی کرده است.

تقوا، معیار سنجش اعمال است

وی گفت: سواد و تحصیلات عالیه تعیین کننده کسب بصیرت نیست حتی در طول تاریخ کسانی وجود داشتند که سواد عالیه نداشتند اما به واسطه تقوا، قدرت درست تشخیص داشتند. در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم جوانانی نامدار شدند که سواد آنچنانی نداشتند اما با تقوا و بصیرت به فرماندهان، مدیران و سرداران بزرگی تبدیل شدند که دنیا را به حیرت واداشتند.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان اظهار کرد: در جمع فرهیخته ای هستیم که با شغل بسیار با عظمت و رفیع معلمی نامدار هستند و دغدغه و هدف این جمع، شغل نبوت و ساختن نسل های آینده است که حساس ترین کار نظام ما می باشد.

اهدا ۲۵۰ سری جهیزیه و ۴۲ هزار بسته معیشتی

سرهنگ حسینی برگزاری با اشاره به تمام کمبودها و مشکلات اعتباری و دشواری های ایام کرونا، ۵۳ عنوان برنامه در سطح شهرستان را حاصل همیاری همفکری و همکاری همه دستگاه های شهرستان عنوان کرد و افزود: در حوزه جهیزیه یک همت ماندگار از سوی خیرین، سازمان ها و مسولین انجام شد و ۲۵۰ سری جهیزیه به زوج های جوان جامعه هدف این شهرستان اهدا شد که نتیجه زحمات لایه های مختلف بسیج و همه مسولین و خیرین بود و کار بسیار ارزشمندی در این برهه زمانی و با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه بوده است.

وی همچنین از برگزاری ۹ مرحله کمک های مومنانه در شهرستان تاکستان خبر داد و تصریح کرد: رشد کمی و‌ کیفی در هر مرحله نسبت به مرحله قبلی انجام شد و ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴ میلیون ریال بین جامعه هدف شهرستان تاکستان توزیع شد و در شب عید نیز مرحله ویژه ای انجام برای این کمک ها با محوریت پایگاه و مسجد اجرا خواهد شد.

طرح شهید سلیمانی، معجزه ای برای کاهش اثرات کرونا

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در ادامه با اشاره به طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: معجزه ای که طرح شهید سلیمانی در کنترل و‌ کاهش روند رو به افزایش کرونا در شهرستان داشت ستودنی است و امیدواریم با همت مردمی شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم. همچنین مرحله دوم این طرح با عنوان تشخیص و‌ قرنطینه خانگی ادامه می یابد.

نقش سازندگی کشور در آموزش و پرورش خلاصه می شود

در ادامه طاهری فرماندار شهرستان تاکستان بیان کرد: کار در آموزش و پرورش به ویژه در مدارس هم بحث مدیریتی و هم آموزشی کار بسیار مهمی است و اساس توسعه هر کشور در آموزش و پرورش ان کشور خلاصه می شود.

وی گفت: معلمی هم شغل انبیا است
و روایاتی مانند کسب علم در چین و‌ یا از گهواره تا گور دانش بجوی، به جهت موضوعاتی است که به اهمیت والای این شغل اشاره دارد.

طاهری اظهار کرد: نقش سازندگی کشور در آموزش و پرورش خلاصه می شود
و از دید یک دانش اموز، معلم اول و اخر همه دانایی ها است که هم نقش آموزشی و هم نقش پرورشی به ویژه پرورشی دارد زیرا هر حرکت وی الگویی برای دانش آموز است.

طاهری گفت: ما اگر در هر عرصه ای در خاورمیانه و دنیا حرفی برای گفتن داریم نتیجه و ثمره مجاهدت ها و امورش های معلمین عزیز می باشد.

۱۰۱۰/گزارش ویژه

ارسال نظرات
پر بیننده ها