خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان:

انتقام سخت اکنون احراج امریکا از منطقه است

تبریز- امام جمعه شربیان گفت: منطقه پس از شهادت سرداران مقاومت دستخوش تغییرات جدى شده است اکنون موضوع انتقام سخت، در سطح اخراج آمریکا از منطقه نه فقط در عراق مطالبه مى‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۵۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علیانسب در خطبه های نمازجمعه شربیان افزود: بر خلاف تصور آمریکا حشدالشعبى قدرتمندترین نیروى نظامى مردمى در عراق است و حمله به مواضع حشد نتیجه‌ای جز تسریع در پایان صبر راهبردى مقاومت عراق و شعله‌ورشدن خشم جوانان انقلابى عراق ندارد.

وی در ادامه با اشاره به واکنش های اجتماعی به دادگاهی شدن خبرنگار صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی بیان کرد: خبرنگار به عنوان بلندگوی مردم است و نباید با این گونه رفتارهای غیر حرفه ای احساس ناامنی کند.
حجت الاسلام علیانسب  اضافه کرد: برخی سعی نکنند نقد و بیان مطالبات مردم به کالای قاچاق از مدیران به جای خدمت به مردم به تریبون افراد و گروه های خاص مبدل شوند.
امام جمعه شربیان با گرامیداشت روز درختکاری نیز ادامه داد: کار خوبی توسط جوانان شهر شربیان در درختکاری شروع شده است که باید با همت مردم و همراهی و نظارت مردم ادامه یابد تا شهری سبز در آینده داشته باشیم شهرداری نیز باید نهایت همکاری را داشته باشد چراکه آینده بشر نیازمند جدی به طبیعت و هوای سالم برای تنفس خواهد بود.
وی به 18 اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور هم اشاره و اظهار کرد: کانون ها نقش مهمی در تربیت و هدایت جوانان و نوجوانان دارند و برای این مهم از ظرفیت مربیان و مسجد استفاده شود و راکد نمانند.

وی به ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری را مورد تاکید قرار داد و  از خیرین، بازاریان و اصناف جهت در تامین معیشت نیازمندان و سفارش به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خواستار مشارکت و همراهی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها