خبرهای داغ:
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اول این فصل هم از استقلال پیشنهاد داشتم ولی با قلب و منطقم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۶۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج ، جواد نکونام پیش از بازی فولاد خوزستان مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: می‌دانیم فردا بازی سخت و سنگینی داریم. باید برای موفقیت تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. می‌دانیم استقلال تیم خوب، پرمهره و با قابلیت فنی بالایی است. استقلال همیشه استقلال است. تیم‌های بزرگ همیشه بزرگ هستند. استقلال مدعی قهرمانی است و بازیکنان با کیفیتی دارد و کار را برایمان سخت می‌کند. باید بازی را با تمرکز و خوب شروع کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی در خصوص پیشنهاد باشگاه استقلال به وی برای سرمربیگری به جای محمود فکری تصریح کرد: از سعید آذری تشکر می‌کنم. آذری واقعاً برای تیم و مردم خوزستان زحمت می‌کشد. دلگرمی ما هم به هواداران، آذری و مدیریت شرکت فولاد است. با وجود پیشنهادی که از استقلال داشتم، دوست داشتم اینجا بمانم و کاری که با فولاد شروع کردم را خوب تمام کنم تا ببینیم سال‌های بعد چه می‌شود.

سرمربی فولاد افزود: اول فصل امسال هم استقلال و هم سایر تیم‌ها به من پیشنهاد دادند ولی با قلبم و با منطق تصمیم گرفتم در فولاد بمانم و برای مردم خوزستان تلاش کنم. ان شاءالله بتوانیم فولاد را به موفقیت برسانیم. کار کردن در باشگاه فولاد باعث خوشحالی من، همکارانم و تمام بازیکنان است.

نکونام در خصوص بازی‌های آینده فولاد و زمان بندی مسابقات لیگ تا دیدار با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما تنها سهمیه ایران در پلی آف لیگ قهرمانان هستیم. این برنامه ریزی در لیگ برتر کار را برایمان سخت می‌کند و تیم ما بدون استراحت می‌شود. بازی آخر ما در لیگ خارج از خانه است و دوباره باید به اهواز برگردیم تا از العین میزبانی کنیم. خواهشی که داریم این است که شرایط تیم ما را در نظر بگیرند تا بهترین عملکرد را در آسیا داشته باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد یادآور شد: تیم‌ها دارند یارگیری می‌کنند. بازیکنی که نیم فصل جذب می‌شود می‌تواند به هر تیمی کمک کند. متاسفانه هنوز پنجره فولاد بسته است و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. امیدوارم در این جنگ نابرابر بخصوص در لیگ قهرمانان آسیا سربلند بیرون بیاییم. تیم العین بازیکنان خارجی زیاد دارد. آنها هفت بازیکن خارجی دارند و شنیده‌ام بازهم دنبال بازیکن خارجی هستند تا جایگزین بازیکن مصدوم ژاپنی کنند.

سرمربی فولاد در پایان گفت: ما تا پایان لیگ ایران هم با کمبود بازیکن مواجه می‌شویم و جلوی تیم‌های مدعی استقلال، پرسپولیس، تراکتور، گل گهر و سپاهان کارمان سخت می‌شود. اینها تیم‌هایی هستند که نیم فصل اول ۱۰ بازیکن گرفته‌اند و الان هم سه چهار نفر اضافه کرده‌اند. نمی‌شود به این موضوع نپرداخت. به هواداران قول می‌دهیم بیشترین تلاش را داشته باشیم تا کمبودها را با این تلاشمان جبران کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها