خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها امیرآباد، برنامه بصیرتی با عنوان مشق حضور از طریق مجازی و با حضور هادی سیاسی استانی آقای غلامرضایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۶۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها امیرآباد، برنامه بصیرتی با عنوان مشق حضور از طریق مجازی و با حضور هادی سیاسی استانی آقای غلامرضایی برگزار شد.

استاد غلامرضایی برنامه را با نام و یاد خدا و توسل به ائمه اطهار برنامه را آغاز کرد و در ادامه ایشان در این نشست به نکات زیر اشاره کردند.
1.درباره ی رئیس جمهورآمریکاو عدم تفاوت دیدگاه های اونسبت به ایران باترامپ و اینکه برای رفع تحریم، شرط ورود به مذاکره گذاشته.
2.برخی اقدامات بایدن دررفع تحریم پاسپورت ایرانی ورفت و آمد آزاد دیپلمات ها برای راضی کردن برخی علاقمندان به غرب.
3.نزدیک انتخابات ممکن است برخی اجناس ارزان شود،البته برای جلب رای مردم نسبت به نامزد وابسته به دولت.
4.برای ایجاد شور انقلابی دربین مردم باید مردم را نسبت به این مسئله توجه دادکه اگرشما از دولت ناراضی هستید،برای تغییر دولت و تحول اساسی،باید در انتخابات شرکت کنید.

5.برخی احزاب و اشخاص در انتخابات به دنبال تضعیف ولایت فقیه هستند تا کم کاری خود را منتسب به رهبری عزیز کنند و رای به دست آورند یاشخص موردنظرشان،رای بیاورد.
6.اگردرحوزه ی نظامی یابرخی سازندگی ها موفق بودیم،به خاطر عمل انقلابی بوده است

7.دولت به دنبال تصویب fatf برای بهره ی انتخاباتی هست تا برخی تحریم ها(شاید)رفع شود و موانع بانکی(شاید)برطرف شود،تا افراد نزدیک به دولت،رای بیاورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها