نماینده ولی فقیه در دیدار اعضای سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

ظرفیت علمی بسیج اساتید در حوزه تولید و اشتغال بکار گرفته شود

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج اساتید برای شکوفایی و رونق حوزه تولید و اشتغال تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۶۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد,  اعضای سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماينده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت و گو کردند.

مسؤل سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از  نماینده ولی فقیه در استان به ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج اساتید استان  پرداختند.
دکتر امین موسایی از وظايف سازمان و نقش بسیج اساتید در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: مقابله با شیوع ویروس کرونا، تبیین مفاهیم جهش تولید، کمک به زلزله زدگان سی‌سخت، روشنگری و برگزاری وبینارهای مختلف در حوزه مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و علمی از جمله مباحثی است که به آن پرداخته شده است.

وی در ادامه از مسئولین کانون‌ها و معاونین سازمان در جهت پيشبرد اهداف سازمان و همکاری آنان تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن خیرمقدم و تقدیر از اعضای سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید ایده های علمی جامعه علمی و دانشگاهی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند و سپس عملیاتی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی بر اشتغالزایی خارج از ظرفیت بخش دولتی و خصوص در جامعه تاکید کرد و گفت: باید طرح هایی برای عموم جامعه پیش بینی شود تا همه بتوانند از نتیجه آن منفعت کسب کنند.

وی افزود: آحاد جامعه باید عنصر فعال اقتصادی شوند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات