بهره‌مندی بیش از ۲۹ هزار خانوار زنجانی از خدمات مددکاری بهزیستی

بهره‌مندی بیش از ۲۹ هزار خانوار زنجانی از خدمات مددکاری بهزیستی

زنجان-مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان با ۱۱ کلینیک فعال به جامعه هدف بالغ بر بیش از ۲۹ هزار خانوار زنجانی خدمات رسانی می کند.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۲۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محمد محمدی قیداری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۹ هزار خانوار زنجانی از خدمات مددکاری وسایر خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند، گفت: ۷۵ مددکارحوزه امور اجتماعی و ۵۵ مدد کار در حوزه توانبخشی و پیشگیری با دانش فنی و تخصصی خود در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی می‌باشند.

بهره‌مندی بیش از ۲۹ هزار خانوار زنجانی از خدمات مددکاری بهزیستی

 

وی با اشاره به آماده سازی ۴۰ مراکز مثبت زندگی به عنوان بهزیستی کوچک و ارائه ۲۲ خدمت در این مراکز افزود: محوریت کار در مراکز مثبت زندگی با مددکاران اجتماعی استو در این مراکز خدمات حوزه‌های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری به صورت یکجا ارائه می‌شود.

 

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: پیگیری امور مددکاری خانواده، ارائه آموزش‌های تشکیل و تحکیم خانواده، آموزش‌های مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آگاهسازی برای پیشگیری از معلولیت‌ها، شناسایی داوطلبین، خیرین، معتمدین محلی و حمایت طلبی و. از جمله خدمات مددکاران در این مراکز خواهد بود.

 

وی گفت: مددکاران اجتماعی بطور مستقیم با فرد و بدون واسطه ارتباط برقرار می کنند که با ارائه مشاوره، اتصال مراجعین به ارائه دهندگان خدمات و توانمند ساختن مراجعان برای برآورده ساختن نیاز‌های خود، به مشکلات آن‌ها از جمله فقر، اعتیاد، باز توانی کمک می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار