وی  خاطر نشان کرد: مسئولان باید مستحکم بایستند و مقاومت کنند چرا که از دشمنان هیچ سودی به ما نمی‌رسد ،  آمریکا نه ارزش مذاکره دارد و نه مذاکره با آمریکا سودی دارد.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۳۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امام علی(ع) در اهمیت رعایت تقوا می‌فرماید اطاعت از خداوند را در پوشش روح و روان خود قرار بدهید و تلاش کنید تا رعایت تقوا ظاهری نباشد.

وی با بیان اینکه خدا را عمیق درک کنید و بدانید خداوند در تمام صحنه‌های زندگی حضور دارد گفت: در رعایت تقوا حلال‌ها و حرام‌ها را همان گونه که خدا فرموده ببینید و حرف حق را بگویید.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه انسان موجودی بسیار ناشناخته و عجیب است و رمز و رازهای زیادی در انسان وجود دارد افزود: آغاز خلقت انسان از خاک است و به خاک باز می‌گردد و خداوند فرمود مجدداً از خاک برانگیخته خواهید شد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه امروز شهر کرمان با بیان اینکه درختکاری در نگاه دینی اسلام بسیار مورد تأکید است اظهار داشت: نیاز است در این امر مهم مسئولان را کمک کنیم و هر ساله در این ایام درختی را بکاریم و از آن مراقبت کنیم.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه در هفته احسان و نیکوکاری قرار داریم افزود: در هر شرایطی نباید نیازمندان جامعه فراموش شود و کمک و خدمت به نیازمندان در اسلام سفارش جدی شده است.

وی با تبریک ایام بعثت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) گفت: مهمترین و بزرگ‌ترین مأموریت انسان در روز بعثت اتفاق می‌افتد و پیامبر بزرگوار ما برای رفع جاهلیت آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه امام علی (ع) فرمود "پیامبر (ص) در روزی مبعوث شدند که چراغ هدایتی روشن نبود و راه حق آشکارا وجود نداشت" ادامه داد: همه کشورهای اسلامی به‌ویژه جبهه مقاومت باید با جدیت بیشتر تلاش کنند تا جنایتکاران آمریکایی را از منطقه اخراج کنند.

وی با اشاره به اینکه اخراج آمریکایی‌ها مشکلات منطقه را برطرف خواهد کرد گفت: مواضع دولت جدید آمریکا واضح و روشن است؛ به صراحت بیانیه دادند و فکر و اندیشه خود را مطرح کردند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه تنها راه کشور در بحث برجام اطاعت از دستورات مقام معظم رهبری است افزود: مسئولان هیچ سستی به خود راه ندهند و به مذاکره مجدد نیندیشند.

وی  خاطر نشان کرد: مسئولان باید مستحکم بایستند و مقاومت کنند چرا که از دشمنان هیچ سودی به ما نمی‌رسد ،  آمریکا نه ارزش مذاکره دارد و نه مذاکره با آمریکا سودی دارد.

ارسال نظرات