سردار قربانی:

دنیا فهمید توان جنگیدن با ایران را ندارد/باید راه حاج قاسم را ادامه بدهیم

ساری-فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه دنیا فهمید که نمیتواند از پس جنگیدن با رزمندگان ایران بر بیاید، اضافه کرد: امروزه به برکت خون شهیدان یک وجب از خاک کشور رانگذاشتیم دشمن به یغما برود.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۶۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار مرتضی قربانی از فرماندهان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، در آئین اولین سالگرد شهادت سردار شهید رمضان پور قاسم در حسینیه عاشقان کربلا ساری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، با اشاره  به اینکه سردار پورقاسم مجاهدی بی ادعا و تمام قد در خدمت انقلاب و مردم بود، گفت: سردار پورقاسم مجاهدی خاموش  و متخصص در امر ماموریت  و همچنین در ولایت ذوب بود.  

سردار قربانی با بیان اینکه کشور بویژه استان مازندران سرداران و مجاهدان زیادی را در راه انقلاب هدیه کرد، افزود: شهدا از نظام ارزشمند جمهوری اسلامی پاسداری کردند.

خبر

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب که کشور ما از نظر جغرافیایی و منابع زیرزمینی یک کشور ایده آل است، ادامه داد: از سیصد سال گذشته دشمن در صدد تجزیه این کشور بود لذا با  انقلاب اسلامی دست چپاولگران را قطع شد و با قطع دست چپاولگران تهاج برعلیه نظام هم شروع شد.

سردار قربانی با بیان اینکه تمام ابرقدرت‌های و کشور‌های منطقه بر علیه انقلاب و جمهوری اسلامی بسیج شدند، خاطرنشان کرد: کودتا‌ها در اوایل انقلاب و نیز بروز جنگ تحمیلی که همه ابرقدرت‌ها و کشور‌های منطقه حامی صدام بودند، میخواستند تا نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

 فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با تصریح بر اینکه دشمنان، قدرت ولایت فقیه، علما و مردم ایران را نشناختند، اضافه کرد:قدرت مردم ایران قدرت الهی بود که تحت رهبری، ولی امر، پوزه دشمنان را به خاک ذلت کشیدند.

سردار قربانی با اشاره به جنگ هشت سال دفاع مقدس، افزود: در سال اول جنگ ما در در لاک پدافندی رفته بودیم، چرا که سپاه امکانات نظامی نداشت، اما مردان ایران برای دفاع ازسرزمین وارد جبهه‌ها شدند.

خبر

 فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس رزمندگان در آن دوران کوچه به کوچه در خرمشهر جنگیدند، ، گفت: رزمندگان ماشین جنگ دشمن را از کار انداختند.
 
سردار قربانی با بیان اینکه یک سال بعد از جنگ، لشکر ۲۵ کربلا تشکیل شد، افزود:با تمام شهدایی که در دوران دفاع مقدس داشتیم اما دشمن را شکست دادیم و نگذاشتیم دشمن پیشروی کند.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس با تصریح بر اینکه وقتی دنیا از دشمن در جنگ تحمیلی حمایت می‌کرد، وظیفه ما مقاومت کردن است، خاطرنشان کرد:لشکر ۲۵ کربلا در سنگین‌ترین عملیات‌ها را در دوران دفاع مقدس شرکت کرد.و همه فرماندهان و رزمندگان دست به دست هم دادند تا دشمن را شکست دهند.
 
سردار قربانی با بیان اینکه لشکر ۲۵ کربلا در کنار لشکر ۴۱ ثارالله به همراهی شهید حاج قاسم در عملیات کربلای پنج وارد شدند، گفت: دراین عملیات پس از ۵ کیلومتر عبور آبی، تا ۷ کیلومتر وارد خاک بصره شدیم و پس از ۲۲ روز در غرب کانال ماهی جنگیدن،ما به هدف خود رسیدیم.
 
فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه دنیا فهمید که نمیتواند از پس جنگیدن با رزمندگان ایران بر بیاید، اضافه کرد: امروزه به برکت خون شهیدان یک وجب از خاک کشور رانگذاشتیم دشمن به یغما برود؛ لذا امروز در کنار دریای سرخ دریمن در کنار  دریای مدیترانه در غزه، لبنان و عراق هستیم.
 
سردار قربانی در ادامه با اعلام اینکه ۲۰۰ هزار موشک در لبنان آماده هستند، که اگر رژیم منحوس اسرائیل بخواهد دست از پا خطا کند،   تا تل وآویو را با خاک یکسان کند، تاکید کرد:این قدرت را خدا در دوران دفاع مقدس به ایران داده است و باید در رکاب ولایت، ولی فقیه گوش به فرمان باشیم.
 
فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به اینکه حاج قاسم تمام زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب کرده است، گفت:باید راه حاج قاسم را ادامه دهیم تا دغدغه های رهبری و گرفتاری های اقتصادی را برطرف کنیم.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها