امام جمعه شهرستان رامسر:

باید از تصرف اراضی ملی جلوگیری کرد

ساری-امامجمعه رامسر گفت: مردم از تصرف اراضی ملی توسط انسان‌های سود جو جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۸۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام تقی پور، امام جمعه شهرستان رامسر گفت: در ایام ماه رجب دو نکته بسیار مهم است که اولین نکته استغفار می‌باشد، بدان معنا که باید طراحی نو در انداخت و جبران کاستی‌های گذشته نمود لذا یک استغفار از حق الله‌هایی است که انجام نشد و باید تصمیم گرفت از امروز و آینده آن‌ها را جبران نماییم.

حجت الاسلام تقیپور افزود: یک استغار دیگر هم از حق الناس است که بسیار مهم می‌باشد، که پروردگار عالم فرمودند: سخت است و حسابرسی آن دقیق تر. نکته دوم صلوات زیاد فرستادن می‌باشد.

امام جمعه رامسر ادامه داد:در آستانه عید نوروز و مراسم جشن نیکو کاری قرار داریم. شعار جشن نیکو کاری امسال آن است که "عیدی برای همه" می‌باشد که طبق اعلام رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مردم شریف شهرستان رامسر؛ امسال قریب به سه برابر سال گذشته در جشن نیکوکاری کمک کردند.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به روز درختکاری و منابع طبیعی اضافه کرد: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: اگر نهالی بدست داری و یقین داری که قیامت در حال بر پائی است آن نهال را غرس کن، این بدان معناست که اگر زمین و زمان دارد بهم میخورد هم نهال غرس کن و بعد بمیر؛ این اهمیت محیط زیست و درختکاری در مکتب نبوی صلی الله علیه و آله و سلم می‌باشد.

امام جمعه شهرستان رامسر در پایان ضمن تشکر از مردم و مسئولین؛ در امر نگهداری از درختان ۴ نکته را یادآور شدند: مردم به همکاری جانانه خود در مواظبت از آتش نگرفتن جنگل و احیانا اطفاء آتش در صورت آتش گرفتن ادامه دهند، قاچاق چوب جنگل را به مراکز مربوطه اطلاع دهند، از تصرف اراضی ملی توسط انسان‌های سود جو جلوگیری کنند و در روز درختکاری از غرس درختان مثمر و هماهنگ با زیست بوم رامسر و مازندران بهره بگیرند و از کاشت کاج و هر درختی که مهاجم محسوب می‌شود خودداری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها