۶۳ مرکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: ۶۳ مرکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار در طول هفته احسان و نیکوکاری است.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۹۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، "قنبر موسی نژاد" افزود: این مراکز اماده هستد تا در طول هفته احسان و نیکوکاری که از روز گذشته آغاز شده کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم خیر را جمع اوری کنند.

وی با ذکر اینکه مشکلات اقتصادی و کرونا ضرورت مشارکت بیشتر مردم در جشن نیکوکاری امسال را مضاعف کرده افزود: امسال به دلیل شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی و با توجه به ضرورت برگزاری جشن نیکوکاری در چنین شرایطی و استفاده از ظرفیت خیران، این نهاد و ستاد احسان و نیکوکاری در تلاش است از ظرفیت های گوناگون برای مشارکت بیشتر مردم در این امر خیر استفاده کند.

وی اظهار کرد: به همین خاطر ظرفیت استفاده از فضای مجازی و اپلیکیشن های گوناگون برای آسان تر شدن حضور مردم و خیرین در این جشن بیشتر از سال های قبل فراهم شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام بیان کرد: علاوه بر این امکانات دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز اماده دریافت کمک های مردم نوعدوست استان برای نیازمندان است.

وی یادآور شد: در برگزاری جشن نیکوکاری امسال، تعامل بیشتر با آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان و همچنین استفاده از ظرفیت برنامه شاد برای برقراری ارتباط با دانش آموزان و والدین آنها نیز در دستور کار قرار گرفته تا زمینه حداکثری حضور مردم نیکوکار در کمک به قشر محروم و نیازمند استان فراهم شود.

۱۴ تا ۲۰ اسفندماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

۱۳ درصد جمعیت ۵۸۰ هزار نفری استان ایلام معادل بیش ۷۰ هزار نفر را مددجویان کمیته امداد تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات