حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری زاده؛

حلقات صالحین بهترین مکان برای تقویت معرفت و بصیرت بسیجیان است

به همت پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) از حوزه مقاومت کربلا سپاه شهرستان بوشهر نشست تربیتی و بصیرتی با حضور حجت‌الاسلام جعفری زاده در مسجد سیدالشهداء کوی شنبدی با موضوع تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی برگزار شد
کد خبر: ۹۳۲۶۰۸۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،به همت پایگاه مقاومت امام حسن عسکری(ع) از حوزه مقاومت کربلا سپاه شهرستان بوشهر نشست تربیتی و بصیرتی با حضور حجت‌الاسلام جعفری زاده در مسجد سیدالشهداء کوی شنبدی با موضوع تهدید ها و فرصت های فضای مجازی برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفری زاده ایشان با توجه به روایت امام صادق علیه السلام مرزبانی از اعتقادات را یک میلیون برابر بیشتر از مجاهد فی سبیل الله در میدان نبرد خواندن و یکی از مهمترین راه های نفوذ شیطان و نگهبانی و مرزبانی از جوانان را اولیت مهم دانستند.حجت الاسلام جعفری زاده حلقات صالحین را بهترین مکان برای تقویت معرفت وبصیرت بسیجیان دانستند.

حلقات صالحین بهترین مکان برای تقویت معرفت و بصیرت بسیجیان است

  مسئول دفتر نمایندگی ولی در سپاه شهرستان بوشهر با بیان مسائل حوله محور فضای مجازی و اهمیت آن در خانواده گفت: فضای مجازی در بین جوانان فراگیر شده و باعث ایجاد حساسیت در جامعه امروزی شده است که نیازمند آموزش به فرزندان و نظارت والدین است.
وی افزود:فضای مجازی همانند فضای حقیقی تاثیر گذاری و تاثیر پذیری دارد.امنیت و خطراتی به مراتب بیشتر از سود های آن خانواده و جوانان را تهدید میکند.و در پایان از اهمیت تولید مطالب فرهنگی متناسب با شرایط موجود سخن گفتند و بیان کردند که باید در زمینه تولید محتوا ورود کرد.

حلقات صالحین بهترین مکان برای تقویت معرفت و بصیرت بسیجیان است

در ادامه نیز حجت الاسلام جمالی سرمربی صالحین حوزه مقاومت کربلا با بیان مسئله ی اهتمام ورزی به حلقات صالحین و برگزاری نشست های هفتگی در فضای مجازی و شرکت حلقات صالحین در سلسله نشست های هفتگی تربیتی بصیرتی سرگروه ها آسیب شناسی محله ای کنند و با توجه به هر محله برنامه ریزی و به صورت مکتوب در اختیار شبکه تربیتی قرار داده تا در جهت رفع آسیب ها برنامه ریزی انجام شود.

وی افزود:حلقه ها ی صالحین فقط حلقات در مسجد نیست و هر نقطه و جایی که فرصتی برای تربیت باشد و تعدادی مشتاق میتواند مصداقی برای حلقه صالحین باشد و این حلقه گاهی در زمین فوتبال و گاهی در مسجد و پایگاه و میتواند در هر جایی که تعدادی از بسیجیان و یا مشتاقان طریق و راه الی الله باشد مصداق حلقه صالحین باشد.

حلقات صالحین بهترین مکان برای تقویت معرفت و بصیرت بسیجیان است

در این برنامه حلقات صالحین پایگاه مقاومت امام حسن عسکری علیه‌السلام به صورت حضوری و بارعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی حضور داشتند.
لازم به ذکر است این نشست همزمان برای مربیان و سرگروه های صالحین پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج کربلا به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات