فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین عامل اقتدار کشور در سطح ملی و معادلات بین‌المللی است.
کد خبر: ۹۳۲۶۰۹۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار مجید زنجانی انتخابات آتی ریاست جمهوری سال 1400 را سرنوشت ساز وحساس ارزیابی کرد و اظهار داشت: وظیفه همه دلسوزان انقلاب است که نسبت به حضور حداکثری مردم در انتخابات ترغیب کنند وتمام همت خودرا  بکار بگیرند  واز این موضع بسیار مهم غفلت نکنند وهوشیاری وبصیرت سیاسی خودرا  از جریانات مختلف سیاسی افزایش بدهند.

مشارکت حداکثری در انتخابات آینده مهمترین عامل اقتدار کشور است

وی در ادامه با تاکیدمجدد بر ممنوعیت جانبداری از افراد و جریانات سیاسی در سپاه و بسیج افزود: ما باید به مردم کمک کنیم که انتخاب درست وهوشمند داشته باشندوبا دقت در مواضع دواطلبین، کسانی را انتخاب کنند که بیشترین قرابت عملی را با اندیشه ها وفرامین رهبری وارزشهای والای انقلاب داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج با اشاره به  برگزاری جلسات بصیرت افزایی سیاسی را بصورت ویژه بیان کرد: امروز یکی از وظایف بسیج گرم کردن تنور انتخابات با برگزاری جلسات بصیرت افزایی در بین مردم در فضای حقیقی وفضای مجازی می باشد و این افدامات در امید بخشی به مردم وبرگزاری اتخابات پرشور وسالم  وتقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره ومیراث گرانبهای شهیدان است کمک شایانی خواهد کرد.

پاسدار زنجانی در پایان با اشاره به کاهش نرخ ارز، واقدامات ازین دست در ایام منتهی به زمان برگزاری  انتخابات بعنوان ابزار تبلیغاتی   خاطر نشان کردند: مردم فهیم وبصیر ایران مجموع اقدامات و موضعگیری های سیاسی تمامی جریانات را هوشمندانه رصد خواهندکرد و گرفتار اقدامات هیجانی و کوتاه مدت  و عوام فریبانه  نخواهند شد.

ارسال نظرات