دیدار پاسداران سپاه ناحیه کلات با امام جمعه جدید شهرستان

پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلات جهت عرض تبریک به مناسبت انتصاب حجت الاسلام والمسلمین تسلیخ به عنوان امام جمعه جدید شهرستان در محل دفتر امام جمعه گرد هم آمدند.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۰۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کلات ضمن تبریک به مناسبت انتصاب حجت الاسلام والمسلمین تسلیخ به عنوان امام جمعه جدید شهرستان گفت: امامت جمعه به منزله‌ قرارگاه فرهنگی هر منطقه و هر دیاری محسوب می‌شود از این رو سربازان و خادمان جامعه در مجموعه بسیج و سپاه در راستای احقاق این امر مهم و بسیار ارزشمند با تمام قوا در کنار شما به عنوان امام جمعه‌ی شهرستان خواهیم بود.

در ادامه حجت الاسلام تسلیخ ضمن خوش آمدگویی به پاسداران حریم ولایت بیان داشت: وظیفه‌ی اصلی هر مسلمان بویژه پاسداران و بسیجیان، پاسداری و نگهبانی از دین مبین اسلام و حفظ انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام و شهدا می‌باشد به همین جهت دشمن زبون و نابکار در حال تلاش برای کم رنگ کردن هرچه بیشتر این آرمان‌ها و ارزش هاست.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های اصلی دشمن ایجاد شکاف و دوری، بین ذخیره‌ اصلی انقلاب یعنی مردم و انقلاب است به این نحو که با دور کردن مردم از اهداف انقلاب بتواند به بدنه‌ جمهوری اسلامی ضربه‌ای وارد نماید.

تسلیخ اشاره کرد: امروز مردم از لحاظ معیشتی و اقتصادی در مضیقه و تنگنا هستند و از اصلی‌ترین دلایل این امر، وجود تحریم‌های ظالمانه از جانب کشور‌های غربی از جمله آمریکا می‌باشد، اما این دلیل، کافی نیست و سوء مدیریت از جانب بعضی از مسئولین نظام در تحقق این امر مؤثر و کاری بوده و می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار