خبرهای داغ:
بسیج سازندگی استان فارس از آمادگی این سازمان برای همکاری با دستگاه‌های مختلف جهت همکاری در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۱۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، هفته منابع طبیعی و به ویژه روز درختکاری در شیراز امسال با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم و نهادهای مختلف برگزار شد و در جای جای شهر شیراز شاهد درختکاری همراه با رعایت اصول بهداشتی بودیم.

در همین خصوص مراسم غرس 1000 اصله نهال به مناسبت روز درختکاری و هفتۀ منابع طبیعی به همت مدیر منابع طبیعی، کشاورزی و محیط زیست بسیج سازندگی استان فارس و اداره کل منابع طبیعی استان فارس به صورت همزمان در 7 شهرستان استان فارس و در شیراز با حضور مسئول بسیج سازندگی استان فارس در پارک یادبود شهدای بیضا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از جهادگران و اعضای صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال‌زایی بسیج برگزار شد، مدیر راهبری صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی مردم‌یار بسیج سازندگی استان فارس این مراسم را پیوند سنت حسنه درختکاری و قرض الحسنه دانست و حفظ محیط زیست را یکی از اولویت‌های کاری این مجموعه عنوان کرد.

محمد زارعی، در تشریح این موضوع، آبخیزداری و حفاظت از آب و خاک، پیشگیری و حفاظت از منابع طبیعیِ سه تفاهم‌نامه اصلاح و احیا را از اولویت‌های بسیج سازندگی استان فارس در عرصه محیط زیست و منابع طبیعی در سال جاری دانست و افزود: برای رسیدن به این اهداف، بسیج سازندگی و اداره کل محیط زیست 3 تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده اند که در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: برای حفظ محیط زیست که از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست، بسیج سازندگی آماده هم‌افزایی و همکاری با دیگر دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و غیره فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها