خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه بناب گفت: در انتخابات وظیفه ذاتی سپاه و بسیج شناساندن فرد اصلح طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۲۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در جمع کارکنان سپاه بناب افزود: انتخابات نقطه قوت و نشان دهنده اصالت نظام و انقلاب است و فرصت مناسبی است برای دشمنان نظام و انقلاب تا با شیوه های گوناگون و از جمله جریان تحریف و وارونه جلو دادن مشکلات کشور و عدم درست نشان دادن واقعیات کشور درصدد ضربه و نفوذ است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران فریاد اسلام را در جهان طنین‌انداز کرد، اظهارداشت:‌ انقلاب ما تداوم نهضت انبیا(ع) و نهضت عاشوراست و طبیعی است که در این راه دشمنان زیادی وجود داشته باشند تا بخواهند این فریاد حق را خاموش کنند.

حیدری با اشاره به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی فرصت‌های زیادی را برای ایران به وجود آورد بیان کرد: بنا به سخنان امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی بود که انقلاب ما به جهان صادر شد.

فرمانده سپاه بناب، تربیت انسان‌های مؤمن و مجاهد را یکی از برکات بسیج  و انقلاب  دانست و افزود: افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی و شهید فخری زاده، نمونه ای از انسان‌های مجاهد و مؤمن تربیت‌یافته مکتب بسیج بودند که امروز دانشگاهی برای جوانان و نوجوانان ما برای الگوپذیری شده‌اند.

 حیدری در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه کشوری در منطقه به خود اجازه نمی‌دهد که تصمیم عجولانه و غیرمنطقی علیه جمهوری اسلامی ایران بگیرد، خاطرنشان کرد:‌ کشورهای منطقه پاسخ سخت ایران در پایگاه عین الاسد را مشاهده  کردند.

فرمانده سپاه بناب بابیان اینکه دست الهی همواره بر سر کشور ایران بوده گفت: در طول این ۴۲ سال اتفاقات زیادی برای ایران رقم خورد که اگر کشور دیگری بود تاکنون باید چندین حکومت تغییر می‌کرد ولی با عنایت خداوند و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی از تمام دشواری‌ها عبور کرده و حرکت های بسیار با ارزشی نیز روبه‌جلو داشته است.

حیدری در پایان سخنان خود با اشاره به مشکلات کشور اضافه کرد: اگر مشکلاتی در بخش‌های دیگر از جمله اقتصادی شاهد هستیم به این دلیل است که مدیران ما جهادی کار نمی‌کنند و از مدیریت جهادی دوران جنگ تحمیلی فاصله گرفته اند و نیاز ضروری جامعه ما احیای فرهنگ دوران دفاع مقدس است و دشمن امروز ما با جنگ ادراکی و شناختی و تغییر دادن ذهنیت ها می خواهد افراد نالایقی را سرکار بیاورد که باید خیلی هوشیار بود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی باید پیش رفت تا به سعادت رسید و فردی اصلح را سر کار آورد.

ارسال نظرات