خبرهای داغ:

مجمع سرمربیان صالحین شهرستان فامنین برگزار شد

فامنین-مجمع سرمربیان صالحین با حضور استادیار، فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مدیر تعلیم و تربیت سپاه و سرمربیان حوزه‌های مقاومت در شهرستان فامنین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۲۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷

مجمع سرمربیان صالحین فامنین برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع سرمربیان صالحین با حضور استادیار، فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مدیر تعلیم و تربیت سپاه و سرمربیان حوزه‌های مقاومت با محوریت مهندسی عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد مهدی یوسفی، مدیر تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین در این جلسه از زحمات و پیگیری حجت الاسلام شیخ احمد علی عبدی، استادیار شبکه تربیتی صالحین در طول سال و سرمربیان برادر و خواهر در ابعاد مختلف تربیتی، بصیرتی، اخلاقی و مهارتی تقدیر کرد و کسب چندین رتبه برتر تعلیم و تربیت سپاه فامنین در اشراف فرماندهی در بین نواحی استان را مرهون زحمات ارکان تربیتی، فرماندهی و مدیریتی عنوان کرد.

استادیار شبکه تربیتی صالحین شهرستان فامنین نیز موضوع عدالت و مبارزه با فساد را یک اصل عنوان کرد و گفت: شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای مرحله سوم اسلامی که تشکیل دولت اسلامی است باید تلاش کرد.

حجت الاسلام احمد علی عبدی گفت: بعد از این مرحله می‌توانیم بحث عدالت و مبارزه با فساد در جامعه را به صورت درست شروع کنیم و اقدام عملیاتی صورت پذیرد تا مراحل چهارم و پنجم که موضوع تشکیل جامعه اسلامی و تمدن‌سازی اسلامی است اتفاق بیفتد.

سرهنگ سید روح الله حسینی، فرمانده سپاه ناحیه فامنین نیز عنوان کرد: شبکه تربیتی صالحین شهرستان فامنین موفقیت‌های زیادی کسب کزده است.

وی از سرمربیان خواست تبیین صالحین را در جامعه و بین جوانان ترویج دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات